Humortråden
Helt och hållet oftopic: men när jag såg detta kom jag o tänka på WTF!, ngn som vet hur man tar sig dit nu förtiden (utan att skriva i länken)
Ang fight scenen, vilken film? skulle va kul att se
Undefeatable heter filmen. Jag såg hela den i 5-7 klipp på youtube för ett tag sedan... dock kan jag inte se att de finns kvar nu.
kan ngn ge en snabb förklaring hur man "bäddar in" ett klipp, har ett skönt klipp från tuben, men känns roligare om man kan se den här, en att bara posta en länk
Edit: tack så mycket funkade bra editar detta inlägg, så det inte tar lika mkt plats
Død Snø enda bra skandinaviska filmen
Rwa?
kan ngn ge en snabb förklaring hur man "bäddar in" ett klipp, har ett skönt klipp från tuben, men känns roligare om man kan se den här, en att bara posta en länk
Vi har ett par sådan här trådar, men vi glömmer bort dem, det är i och för sig roligt Haha...
Edit: tack så mycket funkade bra editar detta inlägg, så det inte tar lika mkt plats
https://www.youtube.com/embed/q7YjvlAP2MM
Död snö är förbannat bra. Den som inte sett den har missat en underbar film. Jag rekommenderar alla att se den!
Helt och hållet oftopic: men när jag såg detta kom jag o tänka på WTF!, ngn som vet hur man tar sig dit nu förtiden (utan att skriva i länken)
Ang fight scenen, vilken film? skulle va kul att se
Du kollar under fliken "titta" och så finns WTF där
ah man tackar
Rwa?
Jag hade också en sådan cykel en gång, en Cresent. Vad jag vet rullar den fortarande någonstans.
youtube=q7YjvlAP2MM
haha vad i helvete.
"nazi-zombies" - alltid...
Blodigt var det också.
https://www.youtube.com/embed/YZGG9Kw70BM
Äran går till simon857 som länkade detta på en annan tråd här på FZa, tycker den passar här
Fyfan, groteskt!