Carmageddon: Reincarnation ute nästa år
Originalutvecklarna Stainless Games är de som slipar på den beryktade Carmageddon-titeln.
#square-enix, #eidos, #stainless-games, #carmageddon-reincarnation
FAN! Va sur jag blev när räknaren började om med en sluttid på 100 dagar! GRRRR! Det var riktigt fräckt gjort av Stainless att göra så tycker jag
EDIT 1: Nu har la än då röknaren fått fnatt. Nu står den på 10 dagar i nedräckning. Altså 6 juni (E3).
EDIT 2: Nu fungerar sajten och jag sitter och läser dör fullt
"Nästa år väntas Carmageddon: Reincarnation ut som en nedladdningsbar titel, men är fortfarande endast i början av utvecklingen och Stainless söker aktivt efter en projektpartner."
Det är inte mycket tid att göra spel på. Hoppas verkligen dom fått spelmekaniken på plats och att allt går välsmort.
Detta är fan större än att Duke Nukem Forever är klart.
Tanter med rullatorer
100points ;D
Så länge som det blir som carmageddon 1 och 2..inte som mega fiaskot carmageddon TDR 2000 som dödade hela carmageddon...urk...
haha skrattade högt när jag såg detta: http://www.carmageddon.com/history/carmageddon-tdr-2000
Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit
Roligt roligt! ...förutsatt att det blir i stil med Carmageddon 2 givetvis (som så många andra påpekat). Och inget zombieskräp med grönt blod eller sånt tramsigt tack. Behåll hundar, pingviner och allt vad det nu var xD
Men i dessa tider då allt skall passa "alla" så lär det väl inte bli i närheten lika brutalt.. Trist Trots att medelåldern på gamers ständigt höjs så känns som att de flesta spelserier blir tramsigare.. Var är alla gibs!?
Carmageddon - det enda spelet min mor inte tillät mig spela.
Nu vill hon inte övningsköra med mig. Livet är konstigt.
Vad var det som gjorde 1an så mycket bättre än 2an? Har aldrig spelat orginalet utan bara 2an. Och törs man fråga varför TDR2000 vägras beskrivas på hemsidan?
Hur dåligt kunde det ha blivit liksom?
Skulle du prova spela det hade du insett på en gång varför dom inte vill kännas vid TDR2000