Nya FZ är här!
Som det står i nyheten ovan så genomgår forumet en konvertering mellan ett gammalt och ett nytt system som kommer ta några timmar, men alla trådar och inlägg kommer komma med.
Jag tycker att det är skitsnyggt, men reklamen längst upp är störig då den laddar så sent. Man hinner försöka klicka på 'login'-knappen och sen är hela sidan flera cm söderut.
Det är en trevlig, stilren och simpel design precis som jag gillar, förut var allt lite smått o plottrigt i jämförelse.
Om ni ändå ska härma designen från www.ign.com och www.gamespot.com mfl :S . så fixa så att bakgrunden ligger kvar medans resten av sidan scrollas som den gör på gamespots hemsida, irriterande att det är tomt under kane and lynch bilden
Jag tycker det känns som man har tappat totalt all överblick som man hade på startsidan förut.
håller med.
All överblick så som bortblåst.
Allt känns bara plottrigt och svårnavigerat.
I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.
Om ni ändå ska härma designen från www.ign.com och www.gamespot.com mfl :S . så fixa så att bakgrunden ligger kvar medans resten av sidan scrollas som den gör på gamespots hemsida, irriterande att det är tomt under kane and lynch bilden
Precis :\
hejsanhejsanhejsan
Jag tycker det känns som man har tappat totalt all överblick som man hade på startsidan förut.
håller med.
All överblick så som bortblåst.
Allt känns bara plottrigt och svårnavigerat.
Word på det dessutom är det sjutusan segt ju :(:down: