FZ mail och Hotmail problem.
Trots att jag lagt "no-reply@fz.se" i min hotmail safe list och i konatakter så får jag upp det här jobbiga
This message looks very suspicious to our SmartScreen filters, so we've blocked attachments, pictures, and links for your safety
meddelandet hela tiden. Har kollat inställningar i Hotmailen och hittar inget för SmartScreen.
Är det nått ni på FZ har koll på och försöker fixa eller är det dom på Hotmail sidan som ska fixa det?
Jag kan ju läsa vad som står och klicka på länkar men blir varnad hela tiden och har det där meddelandet där i varje mail från FZ.
Sedan ser det konstigt ut också
"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets
What you don't learn with wisdom, you learn with pain.
Ser märkligt ut. Vi har såkart svårt att styra över hur Hotmail filtrerar mail men det kanske går att lösa.
Har prövat med Internet Explorer 9, Firefox 4 och Chrome 10 med adblock och liknande på och av, ingen skillnad.
Ser likadant ut som ovan i alla lägen.
"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets
What you don't learn with wisdom, you learn with pain.
Jag har en idé kring vad detta kan bero på. Ska försöka få tid att titta på det i veckan som kommer. Det verkar som att våra SPF-pekare inte är uppdaterade.