Ey
Zomg, en boråsare. pratar du lika lustigt som de andra där?
Borås - där solen aldrig skiner, där barnen aldrig ler.
Du får ursäkta mig, men jag hatar borås
Grymt härligt att det första som hände under Teddybears-konserten på Arvika var att han dissade borås
[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]
Grymt härligt att det första som hände under Teddybears-konserten på Arvika var att han dissade borås
OMG rasist!!!11111:evil:
Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.
Haha. Nej, jag pratar inte lika lustigt som alla andra boråsare. Flyttade ner hit för några år sen. Innan jag flyttade bodde jag i en liten sketen ort i Västmanland, Hällefors (på gränsen till Värmland och Dalarna). Loka låg en liten bit utanför Hällefors så jag har åkt förbi det lilla röda skjulet de tappar vatten från till Loka Vatten ett antal gånger. Stor upplevelse.
Haha. Nej, jag pratar inte lika lustigt som alla andra boråsare. Flyttade ner hit för några år sen. Innan jag flyttade bodde jag i en liten sketen ort i Västmanland, Hällefors (på gränsen till Värmland och Dalarna). Loka låg en liten bit utanför Hällefors så jag har åkt förbi det lilla röda skjulet de tappar vatten från till Loka Vatten ett antal gånger. Stor upplevelse.
okey, du är numera klassad som människa igen
[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]
Stockholms Län, Tyresö Kommun, Tyvärr, fascist kommun som inte vill ge skolskjuts åt rullstolsbundna barn, och säger "Jasså, jag visste inte att det kan bli så kallt i husvagnar" på frågan varför ett litet barn måste frysa på vintern efter att fått hela sin familj vräkt. Själv fick jag längre strafftid än vissa ungdomsmördare för att ha kastat ett minimalt soffbord väldigt löst på en socialarbetares ben.
Förorten Täby där jag också bott är ingen höjdare det heller, kom till Danderyds Sjukhus psykavdelning, "du ska bara vara tyst jag kan skicka dig till nåt hem i norrland om jag vill", inget illa om norrland men..