Ny MP-bana för S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky
Jag fattar inte vad man skall göra när man kommer ut utanför basen, jag bara springer in i något osynligt och dör.
Jag gissar att jag måste läsa eller utforska lite först, hehe.
Testa manualen som du fick med när du köpte spelet.
Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?
Jag fattar inte vad man skall göra när man kommer ut utanför basen, jag bara springer in i något osynligt och dör.
Jag gissar att jag måste läsa eller utforska lite först, hehe.
ta fram en skruv och kasta framför dig, tror den ligger på 6an. om det inte händer något med skruven kan du gå fram utan fara. men du borde se att det är anomalies lite här och där. och du hör att det piper när du närmar dig dem.
jag har helt missat nya stalker eftersom jag tyckte orginalet var en stor besvikelse... är det värt att testa det här eller?
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Jag älskar stalker...jag väntar till den 25:e då jag har råd med nytt grafikkort...8D
Köpt ATI 4870 billiga kort och jag kan maxxa stalker utan problem. Har inte kraschat en enda gång för mig , dock kör jag i XP vene om jag vågar byta till Vista , jag är ganska långt inne i spelet.
Varfört göra MP banor när dom ka göra patchar? Och varför ens ha med MP i ett spel som detta, det är ju SP ut genom öronen.
Tror du det är samma folk som bygger banor som bråkar med kodandet till patcharna eller? Knappast. Det är väl bara bra att se en så stor del av teamet som möjligt fortförande jobbar på att förbättra Clear Sky?
Jag spelar MP-delen före SP-delen pga spelet flyter på mer i MP, tack vare att det inte finns några AI's eller andra resurs-krävande saker. Tycker att Clear Sky har den allra starkaste och mest spelbaraste multiplayer-delen av alla spel som finns ute på marknaden just nu. Sjukt beroendeframkallande och valmöjligheterna ska man inte ens gå in på.
Gillar dock ej den nya banan som de har släppt, utan Abonement Depot nått är min favorit. Älskar o smyga på mina byten Jag fattar inte varför multiplayer-delen är ett skämt, lwf. Berätta.