Mysteriet McBolan
hmm jag vet inte vem McBolan är, kan du berätta vem han är?
hmm jag vet inte vem McBolan är, kan du berätta vem han är?
Ok, jag vet inte så mycket heller då jag sällan lade mig i men... McBolan är en kille (verklig eller ej) som dyker upp ibland och har de mest otrooOOOliga berättelser som han delar med sig av. Han har enligt sig själv gjort lite av varje... en reformerad gangster vill jag minnas...
My goal in life is to be the person my dog thinks I am.
Jo han dog.
Alltså, jag är inte ens säker på att han var på riktigt eller om han var någons alterego typ svullo, Ali G eller liknande.
Det verkar ju som de flesta tror att han dött dock. Av cancer? Tråkigt isf.
Finns inte trådarna med dessa oförglömliga berättelser kvar någonstans så kanske man kan få flabba sig genom dessa en gång till...
[http://www.archive.org/] finns ju om inte annat... har funkat att logga in på andra sidor, så om du vet ungefär när det skrevs så kanske du kan få fram gamla trådar...
Borde man inte kunna snacka med fz-crew om det? De har väl kvar alla gamla sidor? Får man rätt skulle man kanske kunna kopiera lite av hans och skriva en fin liten till-minne-av- eller best-of-tråd.
RIP.
Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.
Borde man inte kunna snacka med fz-crew om det? De har väl kvar alla gamla sidor? Får man rätt skulle man kanske kunna kopiera lite av hans och skriva en fin liten till-minne-av- eller best-of-tråd.
RIP.
Min tanke precis. "best of bolan"... fz?