Pure - pc-demo hos FZ
Fan va nice att det först kommer upp en svart ruta med "loading" i 5min sen en ruta med PURE +loading i 5min , sen laddar den 5min till första banan, sen trycker man escape för o ta exit o sen laddar den i hela.........10minuter. fan va roligt det va.....herregud vilket skräp
Och nej jag har ingen gammal dator
Otroligt mjukt trots den SNYGGA grafiken (högsta quality). Har 3.2 ghz singelcore g7600gt. :]
Felet var sido-svajjig vy, man såg inte vart man körde alltid, rätt störigt.
Tror fri terräng finns med, men de krävs Mo-cyklar och 100% mindre amerikanskt fjortis-larv innan Motocross Madness 2 är beatat. =P
Rekommenderar HELT KLART en test ändå!
OFF TOPIC:
Fan va nice att det först kommer upp en svart ruta med "loading" i 5min sen en ruta med PURE +loading i 5min , sen laddar den 5min till första banan, sen trycker man escape för o ta exit o sen laddar den i hela.........10minuter. fan va roligt det va.....herregud vilket skräp
Och nej jag har ingen gammal dator
Nu snackar du MAJORS-SKIT eller så har du dåligt system.
Längsta jag fick va typ 28 sek men det tog nån dryg minut innan man fick spela. Detta är inom gränsen för acceptabelt. Dock var det flera även vid quit men detta är tyvärr vanligt för demos med slut sekvenser.
Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.
Äh, jag ger upp. Laddade ner skiten här på FZ två gånger och båda gångerna gick det inte att packa upp ordentligt med varken WinAce eller 7zip.
Laddade ner det från Fileshack istället, men då blev det nåt fel under installationen så den ville avbryta allt. Synd, då spelet verkar vara rätt intressant.
Nu snackar du MAJORS-SKIT
Right back at ya! Det laddar, säger det iaf för HDD lampan lyser icke, galet länge för att efter första banan sitta stilla och inte reagera på knapptryck.
Skulle inte förvåna om det torskar på dual/quad core CPU och/eller moderna grafikkort, vilket skulle förklara varför du kan köra det utan problem.
Kan säkert vara skoj på konsoll med en handkontroll men nu åker det ut och av inköpslistan.
Laddningstiderna är under all kritik, och jag kan tänka mig att pc-spelare sm inte spelat xbox-demot innan kan ha problem med att förstå hur man ska spelan. Ingame tutorialen var ju helt cp i den här versionen, likaså tangentbordskontrollerna. Lyckligtvis har jag en xboxkontroll med usbsladd, så jag spelade med den, och det funkar utmärkt.
Fast laddningstiderna asså... Shit, vad är det som tar sån tid? Det ligger ju för fasiken på hårddisken. Bara att ladda in.
Kul annars att dom släpper spelet till PC också.