Nordkorea mot resten, varför?
guns dont kill people, chuck kills people!
and they called out RAAAAAMBOOO...
I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White
Saken är att Nord Korea inte har skrivigt under icke-spridningsavtalen som alla de andra kärnvapenmakterna gjort. Så Nord Korea kan sälja kärnvapen till högstbjudande om de vill.
Jo, de skrev på men drog sig ur, borde varit en varningssignal.
Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005
Alltså, han platåkillen, han är en OND sonovabitch. Kolla hur han behandlar sitt land liksom, den grabben är en RIKTIGT ond diktator.
Han kanske inte dödar folk via guns som Saddam tex men istället sätter han hela landets system i ett fucked up stadie och folk dör av svält och dylikt. Är det någon som ska störtas så är det platåkim.
Calle säger att jag är influencer
Alltså, han platåkillen, han är en OND sonovabitch. Kolla hur han behandlar sitt land liksom, den grabben är en RIKTIGT ond diktator.
O RLY?
Han kanske inte dödar folk via guns som Saddam tex men istället sätter han hela landets system i ett fucked up stadie och folk dör av svält och dylikt. Är det någon som ska störtas så är det platåkim.
Jo då, han dödar folk. Det är väldigt, väldigt många som bortrövas och torteras/avrättas för att de inte tror på Juche-systemet eller vill fly till Sydkorea. Han måste inte bara störtas... Ett helt folk måste utbildas. Och det kommer att vara värre än vad de allierade behövde göra efter WW2.
O RLY?
Nu ska vi inte vara sånna.
Jag sitter inte inne på wikepedia eller wtf det är nu och läser mig trött men jag utgår från det jag har läst i tidningar o skit.
Okey, som du säger, han dödar folk och torterar dom. Kaxig liten människa det bor där. :$
Calle säger att jag är influencer
säger ju det, skicka in Chuck Norris!
Steven Seagal och Kevin Sorbo, kan göra honom sällskap. En dödlig trio.
Visar ju hur mycket du vet... Precis som det skulle behövas någon mer än Chuck Norris.
My goal in life is to be the person my dog thinks I am.
säger ju det, skicka in Chuck Norris!
Steven Seagal och Kevin Sorbo, kan göra honom sällskap. En dödlig trio.
Visar ju hur mycket du vet... Precis som det skulle behövas någon mer än Chuck Norris.
Ja, var det inte du som påstod att Nordkorea hade en av världens bäst utrustade arméer?
Ok, säg, Lorne Greene?
O RLY?
Nu ska vi inte vara sånna.
Ah, det var inte riktigt så jag menade, men okej. Jag tycker att det du skrev är en självklarhet, kanske inte är det för de flesta. Jag ber om ursäkt.
Jag sitter inte inne på wikepedia eller wtf det är nu och läser mig trött men jag utgår från det jag har läst i tidningar o skit.
Okey, som du säger, han dödar folk och torterar dom. Kaxig liten människa det bor där. :$
Han är inte korkad på något sätt, eller obildad... Han är helt enkelt bara galet elak. En Chaotic Evil Level 20 Diktator om du så vill...
Bomba Nord-Korea!
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=148&a=580724&previou...
ehmm... vad sysslar med Nordkorea med?
först säger dom att dom lyckats med en provspräning av kärnvapen - och nu vill dom förhandla igen...
jag tycker alla länder ska köra på samma stil som Japan, ös på med sanktioner och frys ut världens elakaste och sämste regim!
dosman: gå in i det landet och 95% av befolkningen (vilken man inte har koll på hur många det är) lär plocka upp allt från penna, spade till svärd och kanske automatkarbin för att skydda sin "gud", Kim Jong II.
Go for it - ALL or Nothing!
dom ville väl bara visa vad dom var kapabla till, med sina sprängningar.
Sen så kan man bara hoppas att någon i ledningen bestämmer sig för att döda lil kim, och försöker hjälpa folket istället (vilket det är nog ganska liten chans för )
varför sanktioner mot ett helt land, med stora skadeverkningar för befolkningen, när det är ledaren det är fel på?
nej, kör iraklösningen, fast under fn/nato-regi istället. oavsett förlusterna i ett sånt krig kommer man nog inte i närheten av grymheterna som befolkningen annars skulle utsättas för.
Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.