Samlarutgåvan av Fable 2 decimerad
Skulle köpa en Xbox360 nu till Fable 2 releasen.
Men efter dåligt bemötande från deras support igår så blir det varken Xbox360 eller Fable 2 för mig...
Får väl nöja mig med LBP betan nu då.
huh? vad har supporten med att köpa en 360 om man får fråga?
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.
fan vilken rip-off.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Jag har aldrig någonsin funnit anledning till att betala extra för en samlarutgåva.. brukar folk seriöst köpa sådana?
Beror på hur mycket man gillar spelen kanske, jag köper samlarutgåvorna till spel som jag verkligen gillar. Brukar vara nice att bläddra lite i concept art böcker eller bara få lite nostalgitrippar, exempelvis när man håller i tygkartan till Ultima (även om just det exemplet inte är collectors).
Det gör att man har kvar mer än bara minnet av otaliga genomspelningar, vet inte hur många gamla c64/amiga/nintendo/sega-spel jag slarvat bort och nu glömt att jag spelat igenom. Men boxar med mer än bara spelet får högre sentimentalt värde, lite svårt att förklara men jag tycker lätt att det är värt det.
Så himla dåligt. Jag hade faktiskt tänkt mig att kunna köpa en Xbox 360 för det här spelet och Gears 2... men nu känns det lite tomt... Efter allt man hört om hur inget som heter Fable 2 levererar vad som tidigare lovats.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT
Men efter dåligt bemötande från deras support igår så blir det varken Xbox360 eller Fable 2 för mig...
Kan inte supporten visa välvilja när man är på väg att köpa en produkt.
Hur lite kommer dem då inte bry sig när man väl har köpt det. Med tanke på alla problem folk har haft med sina Xbox360.
Kan inte supporten visa välvilja när man är på väg att köpa en produkt.
Hur lite kommer dem då inte bry sig när man väl har köpt det. Med tanke på alla problem folk har haft med sina Xbox360.
Nu hänger jag inte med. Kontaktade du supporten innan du köpte konsolen/spelet?
På vilket sätt visade dom inte "välvilja" emot dig?
Dom måste ha varit grymt elaka emot dig om du avstår från köp pga ett dåligt bemötande från dom.
“All thinking people are atheists.”