Prova Crysis Wars gratis
Vänta nu "multiplayerdelen i kommande Crysis Warhead" är väl inte helt rätt? Spelet har ju redan släppts, det skall väl vara "kommande multiplayerdelen i Crysis Warhead"
Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed
Alltid skoj med Gratis
sj har man klarat (Första) Crysis kamoanjen som var as skoj, å lirat det MP (Plus Betan) - även det var grymt skoj
så jag tar det förgivet att Warhead är riktigt nice med
kul
*gäsp*
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT
Borde inte det här göras via Steam istället där man brukar ha gratis-weekends? Känns lite enklare då man slipper göra ett acc bara för en provning liksom.
Det är ju onekligen i samma anda som dem där "free weekends" med Team Fortress 2 eller Day of Defeat som Valve brukar ha på Steam.
Eftersom Crysis Wars (ingår i Crysis: Warhead) finns på Steam så finns ju möjligheten att det kommer att vara gratis där också. Har dock inte utannonserats något ännu såvitt jag sett.
Jag får över 2MB/s härifrån: http://news.bigdownload.com/2008/10/06/download-crysis-wars-t...
Den kan jag rekommendera om ni ska ladda ner det!
EDIT:
Den stora filen (hela spelet på en gång) på den länken funkade inte för mig, den avbröt efter en trdjedel ungefär.