Testa Quantum of Solace
Coolt, kan bli kul!
Det funkade att installera för mig. Prova att ladda ner demot igen.
Fan vad nice! Ska bli till att testa så fort man kommer hem! :>
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT
Som jag misstänkte var det väldigt mediokert. Grafiken fick väl ingen chans att skina direkt med tanke på banan, och jag saknar verkligen en funktion som gör att jag inte behöver hålla in sikt-knappen. Vill klicka en gång för att sikta och en gång till för att avbryta. Som någon tidigare nämnt så är det inte direkt Bond-aktigt, bara non-stop-action.
Var står det att spelet använder CoD4-motorn?
Som jag misstänkte var det väldigt mediokert. Grafiken fick väl ingen chans att skina direkt med tanke på banan, och jag saknar verkligen en funktion som gör att jag inte behöver hålla in sikt-knappen. Vill klicka en gång för att sikta och en gång till för att avbryta. Som någon tidigare nämnt så är det inte direkt Bond-aktigt, bara non-stop-action.
Du kan ändra i controls. Från början är det ställt på "aim down the sight". Ändra det till "toggle aim down the sight" så kan du zooma in/ut genom att klicka.
Personligen kommer jag nog att ge detta en chans när det släpps ändå, tyckte det var rätt skoj fast det var det kortaste demot jag spelat... Hoppas de kan optimera kontrollerna bättre till pc dock. Sedan tror jag inte detta använder Cod4-motorn för det är ju infininy-ward som gjort det och detta utvecklas av Treyarch som bla gjort Cod2:Big red one och Cod3
Nothing is Power without Control
EXTREMT kort demo. Det enda man hann göra var att skjuta en hög med gubbar. Det kan jag göra i vilket spel som helst. De kunde gjort demot åtminstonde en hel level så man fick en uppfattning om vad man kan göra i spelet. Dåligt första intryck fick jag bara av detta.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.