Prison-Break!
Vetefan, håller koll på heroes, my name is earl, BSG och Prison Break. Har antagligen glömt något, tycker att prison break är spännande osv, men första säsången innehöll alldeles för mycket irriterande cliffhangers
Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.
Första säsongen var kanon men den har tappat väldigt nu på andra säsongen, men som Meller sa så är det inte så konstigt.
Finns serier som är bättre men jag håller dom för mig själv så vi inte byter ämne.
Jag är däremot STORT Lost fan. Den bästa stunden i veckan är när jag kan slå mig ner och lungt med lite god mat framför mig titta på ett nytt avsnitt av Lost.
AMEN, YOU ARE 100% RIGHT!
Angående PB, visst är serien inte lika bra i Säsong 2 som i ettan, men den är något utav det bästa genom tiderna ;).
Tycker personligen att S2 är minst lika bra som första.
Inte sett nå avsnitt av S2 än för jag inte har haft tid så på nåt av banden som ligger brevid tv är det på
Sen så gillade jag inte slutet på S1...och då syftar jag på personen som dog då.
When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.
Tycker båda säsongerna är uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuber... Sjuk spänning, flippar om inte avsnitt 8 kommer snart, hehe
- www.partystakers.com/?bonus=147 för $75 gratis på poker.. mer info: http://blog.myspace.com/75freepoker