20000+ i handen eller....
Sitter och funderar över om jag ska ta min första riktiga semester själv eller inte och blev plötsligt nyfiken över hur andra resonerar.
Jag har alltid varit snubben som vill ha valuta för stålarna, resor har alltid kännts som slöseri med stålar då jag inte har några problem med att ha kul hemma.. men nu befinner jag mig i USA och kommer åka hem innan det blir vinter igen, så jag vill dra nytta av dom fucking fina backarna som finns här, enligt rykte. Men min hjärna säger hela tiden "FÖR FAKKS SAKE 20 LAKAN FÖR EN JÄVLA VECKA!? GALEN? Det lever du ett jävla halvår för"
Notera att jag hoppas hitta nåt sätt att gå en bra bit under 20000 men det kommer bara funka om jag hittar nåt billigt vandrarhem som är nära till shysst afterski.
EDIT: Poll
Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.
jag hadde tatt 2k, 2k har man alltid, en resa försvinner
Haha och 20 papp försvinner inte?
Har du altså tänkt att åka helt själv? isåfall skulle jag inte åka, utan vänta tills du kan åka tillsammans med någon.
Lär ju bli fett ensamt om du åker iväg själv i en vecka.
Hittar du nån att dra med dig så go for it, rolig vecka + minnen > 20 papp.
[size="15"]Ugh!?[/size]
haha ice, ibland tror jag det är nått fel på dig
jag hade lätt tagit resan och åkt. vet inte hur den situation med pengar ser ut, men har du inga större problem att skrapa ihop cashen äre bara att åka.
har inte varit där själv, men sett en hel del filmen om skidåkning i USA, dom har riktigt feta anläggningar, vad heter den du funderar på att åka till?
Känner många som sparar alla sina pengar, så reser de runt och gör saker så de kan säga "där har jag varit" när de träffar likasinnade... själv älskar jag att resa men vissa kriterier måste uppfyllas...
Jag skulle valt bort en skidresa framför 20000... om du är i USA finns det ju illmycket att se oavsett vart du är och för 20k kommer du ju coast to coast 20 gånger typ... greyhound, hyrbil, köp en bil, inrikesflyg osv... skidor är iofs något jag aldrig gillat.
My goal in life is to be the person my dog thinks I am.
Skulle nog ta resan, skysst upplevelse.
åker man skidor i en vecka för 20k är man galen
Mycket afterski
Nu behöver det ju inte vara själva "arrangemanget" som kostar 20k eller hur? sno0ze kanske planerar att ha jädra kul i en vecka och råkar just vara i samband med skidåkning, billigt "arrangemang" fett med fickpengar.
Det skulle jag lätta kunna göra om jag kände att jag hade råd med det
[size="15"]Ugh!?[/size]
pengarna i handen lätt finns ingen skidresa som kostar 20papp,
isåfall blir du skinnad så det skriker om det.
Aspen?
max 15papp till aspen om man är smart går nog att få ner det ytterligare.
Men visst vill man sprätta 20papp på en resa kör på
Betala runt 16papp för min resa till dominikanska repbiliken par år sen ..
Åkte själv och det är ju som bekant alltid dyrare .
quod similis saporem blandeque coruscant