ICA-päron
jag köpte lite päron på ICA under en stor skylt där det stod "SVENSKA PÄRON", på varje päron satt en klisterlapp där det var logotype, nåt franskt namn, och texten [http://www.pearsusa.com]
vet nån som jobbar på ICA varför? (jag vill bara veta om dom verkligen är svenska)
Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.
haha
Rissan: jag såg det inte förrän jag kom hem
mjo, det var fult å skabbigt, så det borde vara svenskt.. jag bara undrar om den tagit vägen om USA eller vafan det var frågan om
dom kanske kört blanka å fina importerade äpplen genom en skabbmaskin
Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.
spring iväg till ICA med dig och peka med hela handen mot någon stackars praktikant på 10-14 år och fråga "ska det vara så" a'la Sverker. Sen kan du logga in här och skriva en rapport så vi andra får njuta av händelsen samt ett svar på dagens i-landsfråga
Go for it - ALL or Nothing!
Inte nog med att de ljuger om päronen, nu serverar de ju även salmonellasmittad nötfärs.
Låter lättare att sätta fel skyllt än att sätta fel klisterlapp på >50 päron
Kanske var nån som hade lite och göra och ville sammla ihop en del övertid
When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.
det är ju inte helt omöjligt att någon i sverige odlar för det där amerikanska företaget...
nästan omöjligt att det odlas någonting alls i detta land
det är ju inte helt omöjligt att någon i sverige odlar för det där amerikanska företaget...
nästan omöjligt att det odlas någonting alls i detta land
Jag har fotsvamp. Räknas det?:)
My goal in life is to be the person my dog thinks I am.