Fable II
Jag väljer nog att (för första gången) tro mera på GR:s recension i det här fallet.
Hur kan du tro mer på en annan recension? Tror du att FZ's recensent skrev att det var bättre än vad han tyckte eller?
Förstår mig heller inte på när folk säger att vissa betyg stämmer bättre. Hur kan någon tycka fel? :S
Eller inte?
Har själv läst igenom alla tre recensionerna och håller med UK, dom gav den 95% vilket jag oxo ger spelet.
Enligt mig är detta årets spel alla kategorier...
Intressant med tanken på att spelet inte har släppts ännu. För vem/vilka jobbar du som spelrecensent egentligen? För du är väl ingen fanboy som bara håller med om högsta möjliga betyg utan att ens själv ha spelat spelet? Vore ju rätt så korkat om du frågar mig.
Recensionen är inte bara objektiv. Vi människor är inga robotar.
Har själv läst igenom alla tre recensionerna och håller med UK, dom gav den 95% vilket jag oxo ger spelet.
Intressant med tanken på att spelet inte har släppts ännu. För vem/vilka jobbar du som spelrecensent egentligen? För du är väl ingen fanboy som bara håller med om högsta möjliga betyg utan att ens själv ha spelat spelet? Vore ju rätt så korkat om du frågar mig.
spelet finns ute på nätet sen flera dagar tillbaka, så ett tiotusental personer kan iallafall ge en rättvis bild på spelet.
xbox360 spel har en tendens att ALLTID finnas tillgängliga på internet runt en vecka innan det släpps i butik. så jag tror nog att mr angelino har tankat sig lite kranna
edit: drunken monkey hann före :E
xbox360 spel har en tendens att ALLTID finnas tillgängliga på internet runt en vecka innan det släpps i butik. så jag tror nog att mr angelino har tankat sig lite kranna
edit: drunken monkey hann före :E
det stämmer det du skriver
Men i ärlighetens namn har jag faktiskt förhandsbokat spelet, men kunde inte låta bli att spela det några dagar innan
Everyday I worry all day
Jag väljer nog att (för första gången) tro mera på GR:s recension i det här fallet.
Hur kan du tro mer på en annan recension? Tror du att FZ's recensent skrev att det var bättre än vad han tyckte eller?
Förstår mig heller inte på när folk säger att vissa betyg stämmer bättre. Hur kan någon tycka fel? :S
Låt mig formulera om det: Jag tror att GR:s recension och omdöme kommer att ligga närmare mitt betyg på spelet när jag väl fått testa det.
Bra så?
Skippy R.I.P. 17/7 2006
Nu slutar vi prata betygsskala. Kan vi inte få publicera en enda recension utan att vår betygsskala ska bli föremål för debatt?
Frågan är utagerad för i år, för nästa år och en bra bit efter det.
Hur sjutton skulle killen som skrev inlägget veta det, han har skrivit totalt 21st och inte varit medlem så värst länge heller.
Du behöver ju inte ha den attityden mot relativt nytt folk, men det är ju IMHO.
Nu slutar vi prata betygsskala. Kan vi inte få publicera en enda recension utan att vår betygsskala ska bli föremål för debatt?
Frågan är utagerad för i år, för nästa år och en bra bit efter det.
Hur sjutton skulle killen som skrev inlägget veta det, han har skrivit totalt 21st och inte varit medlem så värst länge heller.
Det tackar vi för.
Att ingen recension har påpekat kontrollerna. För dom är extremt dåliga. Inventory systemet är segt dåligt upplagt och laddar 10sec för varje menyval.
Men det sämsta är andå att det känns som gubben glider fram när han springer. Det känns som att om man skulle spela ett spel där man springer på is hela tiden. Och 90% av tiden hörs inga fotsteg! Fy fan vad dåligt det är.
Jag kan inte spela detta spel längre. Jag pallar inte att det ska kännas som man är en jävla skridskoåkare. Hadde jag velat det hadde jag spelat NHL istället!
Den som vet vet.
Instämmer nästan till fullo, förutom att jag vill ta bort "relativt nytt" ur din mening.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.