Jee
Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Jag väljer nog att (för första gången) tro mera på GR:s recension i det här fallet.

Hur kan du tro mer på en annan recension? Tror du att FZ's recensent skrev att det var bättre än vad han tyckte eller?

Förstår mig heller inte på när folk säger att vissa betyg stämmer bättre. Hur kan någon tycka fel? :S

signatur

Eller inte?

Inaktiv
Skrivet av Seckan:

Varför inte öka skalan från 5 till 10... spelet är säkert en 9/10, men på en skala till 5 så måste man ju sätta 5/5..

"these go to eleven"

Riktigt bra recension!
Tog upp alla saker i spelet och gick igenom dom. Det märks att det lades ner tid, möda och vilja. Fler såna här!

Inaktiv

Tråkigt att coop offline inte var någon höjdare, spelaren som kommer in går runt som ett spöke och kan inte prata med folk. Och kameran vid coop är i sämsta laget!

Medlem
Skrivet av Angelino:

Har själv läst igenom alla tre recensionerna och håller med UK, dom gav den 95% vilket jag oxo ger spelet.

Enligt mig är detta årets spel alla kategorier...

Intressant med tanken på att spelet inte har släppts ännu. För vem/vilka jobbar du som spelrecensent egentligen? För du är väl ingen fanboy som bara håller med om högsta möjliga betyg utan att ens själv ha spelat spelet? Vore ju rätt så korkat om du frågar mig.

Medlem

Recensionen är inte bara objektiv. Vi människor är inga robotar.

signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

På något sätt kände jag att det skulle bli 5/5.

signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

YES! Blir riktigt glad att höra när att det får bra betyg, har väntat på detta!

BRA JOBBAT LIONHEAD!

Medlem
Skrivet av erge:
Skrivet av Angelino:

Har själv läst igenom alla tre recensionerna och håller med UK, dom gav den 95% vilket jag oxo ger spelet.

Intressant med tanken på att spelet inte har släppts ännu. För vem/vilka jobbar du som spelrecensent egentligen? För du är väl ingen fanboy som bara håller med om högsta möjliga betyg utan att ens själv ha spelat spelet? Vore ju rätt så korkat om du frågar mig.

spelet finns ute på nätet sen flera dagar tillbaka, så ett tiotusental personer kan iallafall ge en rättvis bild på spelet.

ptr
Medlem
Skrivet av erge:
Skrivet av Angelino:

xbox360 spel har en tendens att ALLTID finnas tillgängliga på internet runt en vecka innan det släpps i butik. så jag tror nog att mr angelino har tankat sig lite kranna

edit: drunken monkey hann före :E

Medlem

Måste ha!!!!!!!

signatur

Rawr

Medlem

Nån som har lust att låna ut sitt 360 i ett par månader?

Medlem

<3 underbart, det är bokat och redo, önskar att fredag kommer fort som faan

signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Spelet jag köpte min xbox 360 är här och det släpps samma dag som jag fyller år + att det får bra betyg

Medlem
Skrivet av ptr:
Skrivet av erge:
Skrivet av Angelino:

xbox360 spel har en tendens att ALLTID finnas tillgängliga på internet runt en vecka innan det släpps i butik. så jag tror nog att mr angelino har tankat sig lite kranna

edit: drunken monkey hann före :E

det stämmer det du skriver
Men i ärlighetens namn har jag faktiskt förhandsbokat spelet, men kunde inte låta bli att spela det några dagar innan

signatur

Everyday I worry all day

Medlem

Vill ha detta spel!! Får hoppas att de kommer till pc lite senare.

Medlem

coolt med kids som öppet erkänner att dom kör pirat....

signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Fan och, var säker på att det skulle komma till PC så jag hade inte ens brytt mig om att kollat, likadant som det var innan GTA IV till PC blev utannonserat.

Medlem

Det var ovanligt mycket minus för att kunna få full pott faktiskt

Medlem

Oh My Freaking GOd

Medlem
Skrivet av Jee:
Skrivet av SID 6.7:

Jag väljer nog att (för första gången) tro mera på GR:s recension i det här fallet.

Hur kan du tro mer på en annan recension? Tror du att FZ's recensent skrev att det var bättre än vad han tyckte eller?

Förstår mig heller inte på när folk säger att vissa betyg stämmer bättre. Hur kan någon tycka fel? :S

Låt mig formulera om det: Jag tror att GR:s recension och omdöme kommer att ligga närmare mitt betyg på spelet när jag väl fått testa det.

Bra så?

signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Riktigt bra spel, ruggigt kort main quest.. ~5 timmar. Jävligt taskig meny och inventory. slarv.

Medlem
Skrivet av John:

Nu slutar vi prata betygsskala. Kan vi inte få publicera en enda recension utan att vår betygsskala ska bli föremål för debatt?

Frågan är utagerad för i år, för nästa år och en bra bit efter det.

Hur sjutton skulle killen som skrev inlägget veta det, han har skrivit totalt 21st och inte varit medlem så värst länge heller.

Du behöver ju inte ha den attityden mot relativt nytt folk, men det är ju IMHO.

Inaktiv

Blir nog ett köp av detta.

Medlem

Lite roligt att FZs definition av "perfektion" innehåller så många minus.

Men det blir säkert ett bra spel, dock inte utan brister som många påpekat.

Medlem
Skrivet av Silentzio:
Skrivet av John:

Nu slutar vi prata betygsskala. Kan vi inte få publicera en enda recension utan att vår betygsskala ska bli föremål för debatt?

Frågan är utagerad för i år, för nästa år och en bra bit efter det.

Hur sjutton skulle killen som skrev inlägget veta det, han har skrivit totalt 21st och inte varit medlem så värst länge heller.

Det tackar vi för.

Medlem

You're welcome

Medlem

Att ingen recension har påpekat kontrollerna. För dom är extremt dåliga. Inventory systemet är segt dåligt upplagt och laddar 10sec för varje menyval.

Men det sämsta är andå att det känns som gubben glider fram när han springer. Det känns som att om man skulle spela ett spel där man springer på is hela tiden. Och 90% av tiden hörs inga fotsteg! Fy fan vad dåligt det är.

Jag kan inte spela detta spel längre. Jag pallar inte att det ska kännas som man är en jävla skridskoåkare. Hadde jag velat det hadde jag spelat NHL istället!

signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Silentzio:

Instämmer nästan till fullo, förutom att jag vill ta bort "relativt nytt" ur din mening.

signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Älskade 1:an, faktum är att jag blir sugen på en 360 bara för detta spel.

Skriv svar