Destroy All Humans! Xbox 360-exklusivt
Tråkigt För Dom Som Ville Ha Det. Men Håller Med TheAnte Att Det Släpps Allt För Lite DLC Och Pathar OSV till PS3 Som Är Lite Segt. :/
Samma Tycker Jag Det är Med Spel Släpp Till Ps3.
Tråkigt För Dom Som Ville Ha Det. Men Håller Med TheAnte Att Det Släpps Allt För Lite DLC Och Pathar OSV till PS3 Som Är Lite Segt. :/
Samma Tycker Jag Det är Med Spel Släpp Till Ps3.
Kan inte låta bli. Det ska vara stor bokstav i början av varje mening, inte i början av varje ord.
Sådana här nyheter var okej att höra för två år sedan. Så som jag förstått det är det svårare att utveckla till ps3 än xbox360, men alla andra som lyckas då? Well well ändå inget spel man kommer sakna.
ALLA utvecklare är inte lika duktiga att utveckla till ALLA plattformar. Bara för att de inte (efter anmärkningsvärt lång tid) har lärt sig utveckla till just PS3 så betyder det ju knappast per automatik att de är dåliga utvecklare.
Varför bry sig ens finns så mycket andra spel att se fram emot...men visst tråkigt för dom som ser fram emot...inte hört nån som gör det dock
Förresten undrar jag vilken sten TheAnte legat under då PS3 spel både har mycket DLC och Patchar...Bara för att ett spel (Team fortress 2) inte fick det så betyder det ju inte att det gäller alla spel...
Beror nog mycket på utvecklingsmiljön. Jag är ingen spelprogrammerare men det finns bra och dåliga programmerare. Mycket handlar om can-do kapacitet samt att man har förmåga att lära sig nya saker för att stödja den processen, vilket betyder att man måste ha uppnått en vis nivå då man kan ta till sig nya saker. Hmm.. ska nog passa mig för att generalisera. Men folk som utvecklar endast med MS miljö, dvs. mycket DirectX har inte samma förmåga att se på saken som en maskin. Lite bristande kunskaper i datateknik och teori.
Sen är det säkert så att de kunde ha gjort det men det hade kostat för mycket i form av tid och tid är pengar och då satsar man på det man kan.