Första informationen om Dantes Inferno
Haha, de får det att låta så grymt. Ungefär som att beskriva ett spel med att Chuck Norris, Darth Vader, Optimus Prime och Godzilla slåss med ljussablar på Pokémon Stadium samtidigt som det haglar meteorer. Episkt.
Personligen tycker jag det låter mer som 95% God of War med annan miljö och story. Speciellt då de nämer att kontrollen är närmast identisk med God of War och att de även har QT events. Varför de blandar in Dead Space har väl enbart med utvecklaren att göra. Får se om det dyker upp mer info.
Haha, de får det att låta så grymt. Ungefär som att beskriva ett spel med att Chuck Norris, Darth Vader, Optimus Prime och Godzilla slåss med ljussablar på Pokémon Stadium samtidigt som det haglar meteorer. Episkt.
Kommer osökt att tänka på "Ultimate Showdown" -låten, och det låter, indeed, episkt:)
Hoppas det kommer till 360:n och PC:n också. Då kan jag spela den "riktiga" versionen där:P
Good. Bad. I'm the guy with the gun
Tror jag väntar på den äkta versionen exklusivt på ps3'an
"Äkta" versionen ? Vad är skillnaden?
Tror jag väntar på den äkta versionen exklusivt på ps3'an
"Äkta" versionen ? Vad är skillnaden?
Han menar förstås God of War III som är utvecklat av Sony själva (inhouse team) on därmed enbart släpps på PS3.
Jaha, han menade så :P...
Jaja, Dantes Inferno tycker jag verkar rätt coolt...Mörkt spel.