Sony: 2009 blir vårt år
Hmm,
Jag köpte mig en låda förra veckan och jag är minsann helnöjd, äger bara Killzone 2 , MGS4 och Prolouge på den men vafan bara dem är ju 9/10 , 10/10 betygs spel så
Det kan nog bli något.
Blir nog lite mer PC gaming iår igen dock, är inte mycket av en consol spelare , men vissa titlar måste man ju bara pröva
Hörde rykten om att det kommer en Ps3 versio med 160 gig och bakåtkompitabilitet med ps2 i höst. True or false? Hoppas det stämmer. Då blir det ett köp helt klart
Wuj, hoppas verkligen det där stämmer också. Vill ha en PS3 med bakåtkompabilitet då min PS2 är halvdöd, men vill ändå spela om många av mina spel till PS2an.
Plus att nu finns ju Persona 4 att spela också.
Jag älskar min PS3a, tror dock den kommer hamna på efterkälken i år igen, tyvärr.
Vadå på efterkällken i år igen? Gametrailers utsåg ps3an till att ha fått det bästa spelutbudet 2008 http://www.gametrailers.com/player/43916.html?type=flv
Men det är sant att före 2008 så låg ps3an verkligen efter när det gäller spel. Fast nu så tycker jag att Ps3an har de mest intressanta exklusiva titlar.
Hörde rykten om att det kommer en Ps3 versio med 160 gig och bakåtkompitabilitet med ps2 i höst. True or false? Hoppas det stämmer. Då blir det ett köp helt klart
Wuj, hoppas verkligen det där stämmer också. Vill ha en PS3 med bakåtkompabilitet då min PS2 är halvdöd, men vill ändå spela om många av mina spel till PS2an.
Plus att nu finns ju Persona 4 att spela också.
Låter lite som en önskedröm med bakåtkompabiliteten, så länge ps2an fortfarande säljer i mängder kommer de troligtvis inte lägga till bakåtkompabiliteten igen.
Kul var det förresten med en del som köpte 60gbaren vid släpp, sen pajade lasern och sen fick de en ny ps3a tillbaka utan bakåtkompabilitet.
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.
Hmm, minns intervjuerna de hade på Gametrailers i somras när Sony-folket var uppe bland molnen för att 2008 skulle bli deras år, vilket även gametrailersfolket trodde. De snackade även om att Gears of War 3 var tvunget att släppas på bluray osv osv.
Tja, vi ser ju hur det gick.
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.
Tror även det blir et upsving för Nintendos lilla vita ;P