Betygsätt medlemmars namn, signatur och avatar
Jag kan inte fixa en avatar. Hur små bilderna än är så blir de "för stora". Skitirriterande. >.<
Avatarerna får inte vara större än 65*65 pixlar.
Någon funktion för att automatiskt förminska dem har vi inte.
"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ
the_maxx
namn : 6/10 finns inte så mycket att säga, nice namn helt enkelt
Avatar : 9/10 din hamster (? ) är riktigt nice, animerad och påminner mig om något, men vet inte exakt vad bara :/
Sig : 7/10 hehe ganska rolig signatur
Tony:
Namn: 2/10 (vart är fantasin!)
Avatar: 7/10 (har aldrig förstått varför, men jag får alltid rysningar av den...)
Sig: 8/10 (snygg!)
Haha, håller med om mitt namn. Tänkte inte så mycket på namnet när jag registrerade mig. Önskar att man kunde byta (FZ, you hear me?!)
Man kunde byta namn fritt lite hur man ville förr men försvann när de bytte till den här senaste forumdesignen.
Förminska saker i paint är väl inte det smidigaste och blir väl inte så snyggt men man kan se storleken på bilden med kordinaterna nere i höger.
Fixa jul-avatar vore något ja...
Sedan för att hålla oss lite till ämnet:
Namn: Greger 6/10 - tycker namn är sådana personliga saker. Måste nästan känna personen för att kunna säga något.
Avatar: 8/10 - Tydlig, snygg och julig
Signatur: 6/10 - Hmm... antar att det är något fighting spel kombo... street fighter? Fick tankarna att gå mot konami klassikern iaf så jag inte kan något om SF.
osv.
Jag vill också byta till en mer juligare avatar Gäller bara att hitta en först.
Du ser ut att ha en gif-bild (eller?). Kanske lite svårare än att bara rita en julmössa över skallen då som i jpeg bilder, inte vet jag.
Jo det är en GIF-bild.. lite krångligt. Får väl leta upp en ny och hålla mig till den .. Man vill ju ha samma avatar hela tiden så att vissa kommer ihåg en iaf
<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(
Combalex.
Name: mediocre, 3/10
Avatar: Har ingen ide vad det är, men ser stilren ut och som det är någon tanke bakom den så..... 7/10
Sing: 0/10
Det behöver du inte veta heller.. *mummel* tysk skitmusik *mummel*
Nån som vet vart jag kan få tag i en bra och skän avatar i JPEG-format ?:P
<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(
Laxen
namn : 10/10 lax är alltid gott
avatar : 8/10 precis som namnet, men med en tomteluva :]
sig : 3/10 förstår inte riktigt vad det betyder
Man måste förstå innebörden av min sig... Det är ett citat från ett forum där man diskuterade en oblivion mod som tog bort/censurerade hästars rövhål
Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2