Van Halen blir gitarrhjältar
Men förfan... lär er skapa ordentlig DLC istället för att spruta ut version efter version av samma spel...
Rock Band har tonvis med nedladdningsbart och bra innehålle medans GuitarHero får leva med att mjölkas om och om igen... Så trist
Word. Även om detta kommer som en positiv nyhet för många fans, tycker jag att det hela börjar gå för långt. Jag väntar FORTFARANDE på fler PC-versioner av valfritt GH, känner mig otroligt lurad som la ut dyra pengar för Legends of Rock och sen dessutom för plastguran, som jag hade hoppats få använda till fler GH-släpp. Ack, så fel jag hade, jag måste köpa en XBox för att få mer användning av den. Det finns inte ens något officiellt DLC.
Gamar.
Milkshake Hero. Nämen allvarligt, det handlar ju om olika målgrupper med musik kombinerat med ett kul spelkoncept. Som om folk skulle klaga på att det finns flera tusen olika CD-skivor ("*gaa* man hinner ju inte höra alla").
The Offspring är riktigt grymma. Fast jag väntar fortfarande på Guitar Hero: Paramore
Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.
Men förfan... lär er skapa ordentlig DLC istället för att spruta ut version efter version av samma spel...
Rock Band har tonvis med nedladdningsbart och bra innehålle medans GuitarHero får leva med att mjölkas om och om igen... Så trist
Word. Även om detta kommer som en positiv nyhet för många fans, tycker jag att det hela börjar gå för långt. Jag väntar FORTFARANDE på fler PC-versioner av valfritt GH, känner mig otroligt lurad som la ut dyra pengar för Legends of Rock och sen dessutom för plastguran, som jag hade hoppats få använda till fler GH-släpp. Ack, så fel jag hade, jag måste köpa en XBox för att få mer användning av den. Det finns inte ens något officiellt DLC.
Gamar.
Guitar Hero Aerosmith finns till PC (verkar dock inte finnas till salu i sverige?)
Sen kan du såklart spela Frets on Fire eller Guitar Zero eller nån annan Guitar Hero klon för PC, jag spelar dom mycket själv och dom är ju rätt nice då man kan lägga in i princip vilken låt som helst.
Sen är dom ju gratis också, vilket inte gör det hela sämre - så jag rekommenderar att du testar dom iaf.
Skönt att dom inte gör som rockband och bara släpper DLC, de e ju mycket roligare att ha fodral (med skiva). Lite som singstar, där finns massvis. På tal om singstar så är det skitbra att man nu kan använda ps2 singstar också. Den laddar bara in materialet från ps2 skivan till singstar ps3 menyn...
Gamar.
Guitar Hero Aerosmith finns till PC (verkar dock inte finnas till salu i sverige?)
Sen kan du såklart spela Frets on Fire eller Guitar Zero eller nån annan Guitar Hero klon för PC, jag spelar dom mycket själv och dom är ju rätt nice då man kan lägga in i princip vilken låt som helst.
Sen är dom ju gratis också, vilket inte gör det hela sämre - så jag rekommenderar att du testar dom iaf.
Ah, har helt missat det där med Aerosmith, troligen på grund av att jag inte är ett så stort fan av dem. Men tack för tipset, nu ska här beställas!
På tal om Frets on Fire; Det har jag nördat inbitet på den tiden när jag ännu inte hade GH, tankade alla songpacks osv, men efter att ha testat GH tyckte jag att känslan i FoF rent ut sagt sög. Dock är det ett perfekt budgetlir för den som inte har råd med GH.
Tack för upplysningen än en gång och trevlig helg!