Toalettmusik
Wtf?! är du seriös? Det sjukaste jag någonsin hört. Hoppas att du bara tänker använda musiken när du dushar
denna kan nog hjälpa dig lite
"du, hur känns det att vara en skitgubbe?"
Push it to the limit från scarface skulle inte sitta helt fel
Jag tänkte mig någon avslappnande musik med ljud ifrån naturen t.ex. som droppande vattendroppar, eller lugna havsvågor som slår mot stranden. Men jag vet inte vart sånt hittas.
Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.
Jag tänkte mig någon avslappnande musik med ljud ifrån naturen t.ex. som droppande vattendroppar, eller lugna havsvågor som slår mot stranden. Men jag vet inte vart sånt hittas.
Skulle noga säga att det är Brian Eno du söker. Visserligen inga havsvågor eller regndroppar i denna men avslappnande får man väl säga att den är.
Jag skulle nog använda "binural beats". För att förenkla det, det är en ljudfil som spelar upp en massa konstiga ljud som är väldigt relaxande. Egentligen ska man använda hörlurar men det funkar väl kanske utan också
fick julklapp från jobbet nån gång, moods of nature med 4 cd innehållande "the tropical rain forest", "the eye of the storm"(!!!), "the rhythm of the waves", "woodland wonder".
Googla?
thank you, come again
Vilken god ide! Hade varigt bra med musik på toan som en sorts ljuddämpare t e.x. när man sitter o kramar o det slår i vattnet lr när man fiser högt! kan ju bli lite pinsamt om man då sitter i en toalett vid et vänterum som hos tandläkaren, blir ju pinsamt om den som sitter o lassar får till de så det låter ordentligt i det tysta väntrumet...... Då e det bra om man kan spela lite hög musik!
Snusar till varje pris!
Jag hade försökt fixa fram "the brown note". Bara att dra ner brallorna och låta ljudet göra resten.
Nackdelen är väll att den måste spelas väldigt högt för att få någon effekt....
.