Ladda kontrollen innan användning
Eller så använder man kabeln som medföljer ditt Playstation 3?
gullefjun kanske nöjde sig med att spela med kontrollen ikopplad medans sockan heldre dog än att inte spela trådlöst, varav han fick vänta lite på att batteriet laddades.
om man nånsin har köpt en mobiltelefon är det samma concept där, man måste ladda den lite innan man får ta nakenbilder på sig själv...om nu bara sixaxis hade en kamera oxå.
Jag hade inte kontrollen inpluggad under mina första speltimmar, första laddningen jag gjorde var flera dagar efteråt. Däremot fick jag självklart koppla in via sladden när firmware uppdaterades.
gullefjun kanske nöjde sig med att spela med kontrollen ikopplad medans sockan heldre dog än att inte spela trådlöst, varav han fick vänta lite på att batteriet laddades.
om man nånsin har köpt en mobiltelefon är det samma concept där, man måste ladda den lite innan man får ta nakenbilder på sig själv...om nu bara sixaxis hade en kamera oxå.
Jag hade nog kanske börjat att spela utan att ladda men PS3 ville uppdatera på en gång och bad mig koppla i kontrollen så jag lät den ladda fullt som med en mobil, dock ej lika länge.
Kaxelina har ordet.