Dice bekräftar Battlefield 3
Det bästa spelet i serien är imo Battlefield: Vietnam, BF2 var nice, men sen har det bara fallerat. BF1942 är ju en värdig motståndare men tyckte personligen att feelingen i Vietnam slog bort 1942 med hästlängder. Ljuva helikoptrar! <3
2142 kunde bli lirat om de hade vårdat Titan-läget mer.
Call of Duty, ettan var nice.. Sen försvann variationen i spelen, har aldrig gillat rpg-system i FPS.
Visst battlefield-serien kanske inte är mest variationsrika men som sagt helikoptrar! <3
PS. World at War ledsnade jag efter typ 20 min på. Modern Warfare när man rusar in i en tv-studio och AI:n fick aids, samtidigt som man såg ingenting utöver tillfälliga granater DS.
(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)
Det bästa spelet i serien är imo Battlefield: Vietnam, BF2 var nice, men sen har det bara fallerat. BF1942 är ju en värdig motståndare men tyckte personligen att feelingen i Vietnam slog bort 1942 med hästlängder. Ljuva helikoptrar! <3
Call of Duty, ettan var nice.. Sen försvann variationen i spelen, har aldrig gillat rpg-system i FPS.
Visst battlefield-serien kanske inte är mest variationsrika men som sagt helikoptrar! <3
PS. World at War ledsnade jag efter typ 20 min på. Modern Warfare när man rusar in i en tv-studio och AI:n fick aids, samtidigt som man såg ingenting utöver tillfälliga granater DS.
Lätt skönast feeling i helikoptrarna i vietnam men ändå inte så kul gameplay på marken. Då tycker jag hellre att modden EoD till 1942 var roligare än battlefield:vietnam.
Jisses, lyssna på hur den där ea-bossen snackar. Man hör direkt vad han vill och ser fram emot med spelet. En stor inkomstkälla är vad det är!
I vilket fall så är det väl lite kul att officiellt få höra att BF3 är på G. Men med tanke på hur Dice mer och mer går över till konsoll-marknaden så kan jag inte hjälpa att oroa mig över hur det kommer påverka vår PC-version. Allt efter BF2 har ju varit en rad av skämt och hån mot PC-folket.
Hoppas det är PC-exklusivt. Konsollerna har ju ändå Bad Kompany. Åtminstone hoppas jag det utvecklas i första hand till PC för att senare eventuellt portas till konsoller.
Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD
Kommer det verkligen bli lika kul som Cod4?
Antagligen, Flygplan ftw !
Snarare Modern Warfare 2 (De har dumpat "Call of Duty"-namnet till modern warfare. Två skilda spelserier nu.) det får konkurera med isf. Det kan nog komma ungefär samtidigt.
Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD
Lätt skönast feeling i helikoptrarna i vietnam men ändå inte så kul gameplay på marken. Då tycker jag hellre att modden EoD till 1942 var roligare än battlefield:vietnam.
Skönast helikänsla alla kategorier var det i modden Flashpoint Balkans till BFV. Sjukaste och roligaste partyspelmodden var ju lätt Dice City. Luftballong FTW!
Fast nyheten om ett BF3 var ju lätt dagens bästa!!! Tills det kommer får man lira AIX 2.0 istället, mumma det med.
Lär ju knappast blir Pc exklusivt den tiden är förbi.
Anyway 1942 är och förblir det bästa bf spelet genom tiderna , även om bf2 var störtskönt så har serien givit liv till många minnen.
Förövrigt ni som nämner BF vietnam som det bästa , det utvecklades inte ens av DICE stockholm bara FYI
Trött på modern combat annars , seriöst tillbaks till ww2 please..nåja har ju iaf bf1943