Film från Need for Speed: Shift
trodde inte jag skulle säga det här om ett nfs spel igen, men det är ser intressant ut
inte imponerad, jag älskar arkad bilspel så Need for speed most wanted var så roligt att spela, bästa Nfs sedan Hot persuit 1&2 och porsche spelet sitta där med ratten en cigarett i munnen och leka med snuten som jagar en jag "klarade" aldrig Most Wandet hade mest kul på snut jakter, tihi
Tycker det såg intressant ut... Och som sagt länge sen jag kände så inför ett Nfs spel. Det bästa Nfs kommer för mig alltid vara första The Need for Speed med dom sköna snut scenerna.
inte imponerad, jag älskar arkad bilspel så Need for speed most wanted var så roligt att spela, bästa Nfs sedan Hot persuit 1&2 och porsche spelet sitta där med ratten en cigarett i munnen och leka med snuten som jagar en jag "klarade" aldrig Most Wandet hade mest kul på snut jakter, tihi
word
Fattar inte vrf dom gått från deras ideér från början, då det var dom som gjorde nfs till sitt spel och inte till nåt annat. Fram med blingbling och polisjakter i stadsmiljö
word
Fattar inte vrf dom gått från deras ideér från början, då det var dom som gjorde nfs till sitt spel och inte till nåt annat. Fram med blingbling och polisjakter i stadsmiljö
Alltså, Need for speed fanns långt innan "underground" och det har inget med deras "ideer" från början att göra.
Det var polisjakter på landsvägar och inget annat.
Gjorde nu detta konto bara för att visa hur fel ute du var.
Need for speed porsche 2000 var det bästa nfs spelet , sedan dess har det gått snabbt nedför.
Såg ni på 0:55 så var det något lila som någon sort boost bilen anvdände. Hmm, undra vad det kan vara... tänk... tänk...
äh...det var nog bara någon effekt som är tillagd efteråt just för trailern. den övergår ju i ett emblem...
oavsett vilket så verkar spelet bli bra, gillar att man testar en annan riktning. har aldrig varit mycket av ett fan när det gäller arkad...så man får väl hoppas.
Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942
Aww, och jag som tipsade om den här filmen för länge sedan
Hursom, jag tycker HP1+2 var de bästa i serien, följt av Wanted och Prostreet (som dock kunde behövt finputsning, då det var liiiite jobbigt med annonsören inför varje race)
Jag ser fram emot det här spelet.
Sluta kasta skit på nfs bara för att det inte är street race. Det har ju mer med speltypen än kvalitén på spelet att göra.
Spela det för vad det är istället.
Det är ju som att jag skulle sätta mig med quake och säga "Men det här är ju inte särskilt strategiskt, wtf!?"