3D Realms vs Take-Two rond två
jaha nu försöker de stämma till sig pengar för att göra klart duke nukem forever
(snacka om att de är desperata)
Får hoppas att de är klara med sina stämnings-business snart och förser Duke med sina anabola, sin gyllene (D)Eagle och ett par nya kängor så han kan sparka rumpa på PC än en gång.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT
Helt ärligt så är det rätt åt 3D realms, har man ett kontrakt att göra ett spel och man inte gör det så ska man stämmas. Sälj idén till EA ist så är spelet gjort inom 6månader, suger, men det är ute iaf.
fattar inte meningen. det vore ju helt värdelöst om EA fick ta över titeln. då kör jag hellre eDuke tills jag dör!
jag känner mig lite som Hitler:
Helt ärligt så är det rätt åt 3D realms, har man ett kontrakt att göra ett spel och man inte gör det så ska man stämmas. Sälj idén till EA ist så är spelet gjort inom 6månader, suger, men det är ute iaf.
Ett kontrakt som "överlåtits" från den tidigare utgivaren, således har dom egentligen aldrig haft något avtal med Take Two;-).
always bet on duke
föresten har 3drealms uppgraderat sin webbshop