Vad vill DU ha i NHL 2010
Ok, hmm.. varför inte möjligheten att lira utan domare och regler och kunna köra riktig grishockey ? Eller möjlighet att kunna köra som i Mutant Leageu Hockey,
kanske inte speciellt seriöst, men skulle nog vara kul att kunna göra det valet.
bättre idè än förra gången gillar den verkligen. att kunna snacka sig till utvisingnar och kunna skälla ut domarn är nått som jag skulle villa se
YNWA
jag tycker att publiken ok arenorna borde vara verkligare, och man borde se ismaskinerna i paus osv.
att man fick styra sin spelare på träningarna i be a pro:P:)
ismaskinerna i paus vill jag också se.
Lmao, period pauserna vill man trycka bort så fort som möjligt
That's the bottom line cuz the great one said so
1. Verkligare tacklingar. Nu är det ju bara händer upp i huvudet och klubbor högt.
2. 4 domare som i NHL, nu är det 1 domare som håller koll på allt. Dessutom är domaren "genomskinlig". Man ska kunna träffa målvakten.
3. Bättre slagsmål. Antingen dunkar man ner motståndaren på ett slag eller så står man bara och duckar och håller i varandra.
4. Publiken. Sen NHL 03 har det inte hänt så mycket med publiken, dessutom hade 03 lite roliga avbrott man kunde se i publiken.
1. Verkligare tacklingar. Nu är det ju bara händer upp i huvudet och klubbor högt.
2. 4 domare som i NHL, nu är det 1 domare som håller koll på allt. Dessutom är domaren "genomskinlig". Man ska kunna träffa målvakten.
3. Bättre slagsmål. Antingen dunkar man ner motståndaren på ett slag eller så står man bara och duckar och håller i varandra.
4. Publiken. Sen NHL 03 har det inte hänt så mycket med publiken, dessutom hade 03 lite roliga avbrott man kunde se i publiken.
1. Tacklingarna blev ju verkligare och roligare i nhl 09. men ännu bättre kan de ju bli
2. Ja, man ska kunna tacka (för det mesta utan framgång..) målvakten, skulle varit bra.
3. Håller med.
4. Om man trycker när man 'är online. Så får man se nån ur publiken som ställer sig upp, sätter sig ner och klappar. jätteroligt.. publiken borde verkligen förbättras.
Ta till baka alla mot alla och en målis läget som fanns i 07'an? eller vilket år de nu va.. Va riktigt kul när man ledsna till på riktiga matcher...
Ett bra betyg på 09'e när många vill ändra publik med mera, sånt som inte ha med spelandet att göra direkt... Utan e mer utseende
Inte mycket som kan bli bättre i mina ögon.
PSN: Draobs
Ahh free4all hette de.. Å hade vart riktigt ball online!
Önska även att när nån kompis eller nån vill spela ligamatch m.m mot en (online alltså) , när man själv spela en match (inte online då) att den pausa matchen eller nått å fråga om man vill spela online eller fortsätta matchen man höll på med...
(lite rörig text, men hoppas ni förstår)
PSN: Draobs
Skulle VERKLIGEN vilja ha NHL2010 till Wii, sen vet jag ingenting mer, senaste NHL spelet jag körde var 05 ;P
Skulle vilja ha nån slags mods till NHL 2010,
typ gubbarna kan se ut som zombies, hallickar , publiken är naken eller nåt annat knas, lite bus och knaseri valmöjligheter, spelet i sig ska ju fortsätta vara som vanligt.
Eller på nåt sätt kunna ersätta spelarnas ansikten med sitt eget grymt snygga fejs
typ gubbarna kan se ut som zombies, hallickar , publiken är naken eller nåt annat knas, lite bus och knaseri valmöjligheter, spelet i sig ska ju fortsätta vara som vanligt.
Eller på nåt sätt kunna ersätta spelarnas ansikten med sitt eget grymt snygga fejs
Den drömmen kan man nog glömma
Något säger mig att det kommer att bli "NHL Proving Underground World 8 Need for Speed SE Ultra Body Slam" om man börjar göra det för oeseriöst.
Välja bort domare, spela som målvakt, bättre fighting och sen borde man själv kunna köra ismaskinen i pausen om man känner för det. Vore jävligt tufft haha
Detta är till PC
Möjlighet att ha betydligt högre upplösning!!!!!!!!
Smartare AI
Bättre snyggare replays
Mjukare trovärdigare mer rörelse mönster
Kolla intro före match typ lasershow som på riktigt osv osv
Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit
Skulle även vara kul att lira som domare 8).
En slags domare "Be A Pro", kanske inte att man blir bättre att blåsa i pipan. Utan kanske att man börjar i en unkig division och jobbar sig uppåt mot en bättre serie, man har ett slags säsongs krav från domarbasen.
Det skulle vara fränt