Spelartät Open RvR server?
Tjenare gott folk, mina polare gjorde sina gubbar innan jag köpte spelet och de valde en riktig skit server, tom på folk, nästan aldrig scenarios och så vidare, så nu när server bytande verkar kunna bli verklighet snart ska jag slänga över en av mina gubbar till en annan server.
Det jag är ute efter är en Open RvR server som har mycket scenarios(helst dygnet runt), hyffsat mycket world pvp och så ska man inte bli paff när man väl springer på en medspelare. Det är mina krav, har ni några tips?
En styck signatur.
Japp, jag och min guild ronin of sweden gör det. Vi behöver folk ! Om du vill joina kan du regga dig på sidan o skriva en ansökan http://www.roninofsweden.se/
orkaupptaget: ett hett tips är Dragonback Mountains. Eltharion är helt kart störst bland ORVR servrarna men den är lite VÄL stor och efter 1 månad på den betämde jag mej för att byta. Dragonback är utmärkt för alla som vill spela order eftersom order är utklassade 10 mot 1. Dessutom är stora delar av destro ryssar, vilket betyder att de inte kan kommunicera med resten av destro och det gör att man kan döda destro sååå lätt.
Jag lirar BW på eltharion, mycket folk och helt underbara strider.
Nja tänkte snarare till annat folk som läser tråden