Pröva Team Fortress 2 gratis
Har redan lagt en tråd på Half-Life-forumet, men eftersom de flesta som håller till där inne säkert redan har koll på detta, så tipsar jag er övriga
Verkar som TF2 ska vara gratis i en helg, i samband med att mycket nytt material släpps (bla ett nytt spelläge). Har inte sett att det skrivits nånting om det än, så jag tänkte tipsa er som ännu inte prövat det suveräna TF2.
edit: ändrade rubriken, kanske inte alla som vet vad "TF2" är
BlackBozze - the man, the myth, the concept
Tackar för det BlackBozze
*pre-loading*
Hur kontaktar man Steam? För det finns ett fusk så man får alla achievments
Hittade den här informationen.
"How do I report a new cheat?
If you know of a new cheat, especially private cheats (ones that aren't on a public website), and can provide the links or the actual binaries, please visit the SteamPowered Forums and send a private message to one of the forum moderators to ensure the information is passed along to the VAC development team.
SteamPowered Forums
http://steampowered.com/index.php?area=forums "
Ytterligare info finns här:
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=8830-EOBN...
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7849-RADZ...
Never mind, hittade problemet. Måste bara säga att detta är ett sjukt roligt spel!
Japp, kan inte annat än hålla med dig. Lite avundsjuk på de som börjar spela det nu och har allt framför sig. Själv har jag tröttnat en hel del på public, och är lite för dålig för att utmana klan-scenen än :\ Blir ett moment 22...
Never mind, hittade problemet. Måste bara säga att detta är ett sjukt roligt spel!
Japp, kan inte annat än hålla med dig. Lite avundsjuk på de som börjar spela det nu och har allt framför sig. Själv har jag tröttnat en hel del på public, och är lite för dålig för att utmana klan-scenen än :\ Blir ett moment 22...
Vi kan starta en noobklan tillsammans, jag sitter i precis samma sits.
Vi har en liten "klan" men vi är ganska dåliga tyvärr... Men vi är iaf med i OGL och lattjar lite...
Nån som är sugen på att lira lite TF2 på amatörnivå?
Till er båda: häng på IRC på #onlinegamer och #tf2.se så hittar ni nog halvseriöst och trevligt folk att spela med. Där finns jag (Under annat namn dock)
Vi har en liten "klan" men vi är ganska dåliga tyvärr... Men vi är iaf med i OGL och lattjar lite...
Till er båda: häng på IRC på #onlinegamer och #tf2.se så hittar ni nog halvseriöst och trevligt folk att spela med. Där finns jag (Under annat namn dock)
Jag kommer in i morgon eller nått, men själv spelar man seriöst. Läser varje kväll om spel fakta, strategi, klasser, banor, var liv och ammo ligger. Mycket bra att veta, samt hur man ska använda vapen osv.
hejsanhejsanhejsan
Jag kommer in i morgon eller nått, men själv spelar man seriöst. Läser varje kväll om spel fakta, strategi, klasser, banor, var liv och ammo ligger. Mycket bra att veta, samt hur man ska använda vapen osv.
Länk till något ställe där det står om strategier, hur man ska använda vapen och sådant?
Länk till något ställe där det står om strategier, hur man ska använda vapen och sådant?
http://tf2wiki.net/wiki/Main_Page
I massvis
Skriv ut allt som jag gjorde och börja läs på!
Snart kommer du hitta NY fakta och sånt i min egna hemsida
hejsanhejsanhejsan