Console på Counter - Strike Source"
det finns en ganska bra guide på sweclockers, postar den länken till dig. Hoppas det hjälper.
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=1...
Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005
Shit asså!!! Är det så svårt att skriva -console i Set Launch Options som finns i properties?? Sen behöver du inte göra mer! Förutom att låta bli att kryssa ner consolen i spelet!!#££3@£123!
Med det "korrekta" sättet så spelar det ingen roll om du kryssar ner consolen. -console är bara för att få upp den redan vid menyn. Shit asså!
Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005
Nope funkar inte som du säger heller, samt att det gör inget om man bindar (bind "\" "toggleconsole" eller bind \ toggleconsole), eftersom det ger samma effekt.
\ knappen (som är § knappen på våra svenska tangetbord) gör så att man enbart kan ta fram consolen ingame och inte ute i menyerna. Samt att man enbart kan öppna consolen men inte stänga ner den. Man är tvungen att trycka escape om man vill stänga den.
Binda F1 till toogleconsole funkar ju, men vill ha gamla goda § knappen för att ta fram samt stänga ner consolen ingame såsom ute i menyerna...
Ingen annan som har en lösning?
Jag har försökt att hitta propietsis(:S) och det andra men hittar ej! jag har svenska så det står ej sådär :S! är det ngn som kan ge en exakt "visning" hur jag kommer ditt?? hoppas ngn kan.tack:evil:
Högerklicka på Counter-Strike: Soruce iconen och välj egenskaper. På första fliken som heter "allmänt" kan du välja "ange startalternativ". Där har du vart man skriver -console om man har Steam på svenska. Annars kan du alltid gå till inställningar -> gränssnitt -> ändra språk till engelska.