Dom 3 mest prisvärda ps3 spelen.
Tjenare! Tjenare!
Har bara en kort liten fråga angående ps3 spel. Undrar vilka 3 ps3 spel som ni tycker är mest prisvärda. Har själv percis skaffat mig ett ps3 så jag undrar vilka 3 spel som ni tycker att man ska "satsa" på här i början.
Är väldigt tacksam för alla svar.
Några titlar som jag tycker är klart värda att ha i hyllan är:
Ratchet & Clank
Motorstrom
Uncharted
Call of Duty 4
NHL 08
Och ska jag plocka ut tre av dom så skulle det nog vara Ratchet, Uncharted och NHL 08. Motorstrom kan du komma över billigt idag och är i mina ögon än idag ett av dom bästa liren till konsolen.
“All thinking people are atheists.”
Tjenare! Tjenare!
Har bara en kort liten fråga angående ps3 spel. Undrar vilka 3 ps3 spel som ni tycker är mest prisvärda. Har själv percis skaffat mig ett ps3 så jag undrar vilka 3 spel som ni tycker att man ska "satsa" på här i början.
Är väldigt tacksam för alla svar.
om du inte fick med motorstorm på köpet,
då borde du skaffa det, om du gillar bilspel.
att köra motorstorm online mot andra är vansinnigt kul
och motorstorm lär du hitta riktigt billigt begagnat på game eller eb games.
prisvärt, replayability då eller?
jag köper spel 50% för att kunna nöta dom..
RidgeRacer
DiRT
Oblivion (bläh igentligen..)
bilspel har en rätt hög nöt-faktor..inget man tar sig igenom när storyn är klar lixom..man kan gärna gå tillbaka och dra av några sekunder från sin bästa tid på sin favvo bana
Wipeout HD (när de kommer)
Tekken6 ska komma tidigt nästa år oxå, bäst fighter ever
GT Prologue ska köpas i helgen
Uncharted är lätt nått man ska köpa annars
F3D bor ju i japan nu, och jag tror spelen släpps lite tidigare i Japan än i Sverige , hehe
släpptes förra helgen tror jag
går att köpa på JP PSN för 4000yen tror jag
men tänkte själv köra på skivan, ballare
Uncharted, ratchet och ninja gaiden
Tekken 6
Kommer bli feta som fan
you are correct :D:up::heart:
du missar cod 4 modern warfare om du har online kmr absolut inte bli miss nöjd bästa online spelet till konsole !3vEr!
själv har maan varit med m men krash (bruti tumen) o kommer inte kunna köra ps3 o data på 4 veckor :8 lider verkligen ... tror jag haar laddat ner 15 filmer dom senaste dagarna för att hålla mig sysselsatt... aja :9
shit happens
Jag tycker Ratchet and Clank:Tools of Destruction, Transformers The Game och......Ähh kommer inte på något mer...
NR 1: Ratchet and Clank: Tools of Destruction
NR 2: Transformers
NR 3: Gran Turismo 5 (har inte kommit än men kommer säkert bli det bästa spelet på marknaden.)