Rekommendera ett RIKTIGT snyggt PS3 spel.
Det som jag tycker gör Uncharted så snyggt är smådetaljer som att kläderna blir blöta och de imo fantastiska animationerna... han springer faktiskt normalt - inte full fart hela tiden utan lite fint joggandes... när han springer nerför trappor, etc etc... sånt där som gör att det skiljer sig från mängden... tycker faktiskt det är det snyggaste spelet just nu till konsol... speciellt med tanke på att det inte lider av FPS-drops, iaf inte som jag märkte av
Uncharted är riktigt, riktigt snyggt. Mycket pga atmosfären.
synd att det spelet bara är 720p dock
Är det inte? Fan vad coolt. Ändå såg inte jag pixlarna på brorsans 46" TV på 1.5 meters avstånd. Jag trodde verkligen det var 1080p för att det var så jädrans snyggt. Men imo är det viktigare att spelet flyter och har snygga animationer än att det hackar Sören. Assassins Creed har också jäkligt snygga animationer.
uncharted & ratchet
Har inte lirat uncharted, men har Ratchet, det kan jag hålla med om, riktigt snyggt och ett RIKTIGT bra spel!
Ratchet = Ratchet and Clank future tools of destruction? Fint? En av de vackraste PS3 spelen? Är ni tokiga? Man kan ju spela det på gameboy advance eller något det är inte snyggt överhuvud taget.
Ratchet = Ratchet and Clank future tools of destruction? Fint? En av de vackraste PS3 spelen? Är ni tokiga? Man kan ju spela det på gameboy advance eller något det är inte snyggt överhuvud taget.
Synsam har schyssta priser på glasögon såg jag i nån reklam.
Kan vara värt ett test.....
“All thinking people are atheists.”
finns inte nog med personangrepp i fz's lista att ens börja förklara hur värdelöst ditt inlägg och du som person är ..
Som gammal PC skadad räv måste jag bara inflika följande:
Uncharted = Ej snyggt men välgjorda animationer och bra story samt helt enkelt en bra helhet , men extremsnyggt är det inte.
Ratchet & clank = Kul spel , med bra styrning och coola miljöer , extremsnyggt = nej inte alls men mkt bra såklart.
Jag tror många blandar ihop BRA spel med story och roligt innehåll samt bra utförande och då tycker det är *snyggt* också.
Snyggt = Burnout Paradise - snygga miljöer o bilar
Prologue = Snyggt japp! , samma här ser brutalt bra ut.
Ett spel jag ej spelat är , assassins creed och det verkar också vara snyggt att se på , jag tänker inte köpa det dock för det verkar inte så bra att det motiverar ett köp.
Synsam har schyssta priser på glasögon såg jag i nån reklam.
Kan vara värt ett test.....
Håller med.. Ratchet är ju enormt snyggt!