Fable II
ja 1'an är mycket bättre än 2'an
men värt att spela båda
har spelat 1an och tyckte det var en riktigt bra spel, inte spelat 2an ännu men trodde det skulle vara bättre.
på vilket sätt är 1an bättre?
håller inte 2an mer vad det lovade till skillnad från var 1an gjorde?
ja 1'an är mycket bättre än 2'an
men värt att spela båda
har spelat 1an och tyckte det var en riktigt bra spel, inte spelat 2an ännu men trodde det skulle vara bättre.
på vilket sätt är 1an bättre?
håller inte 2an mer vad det lovade till skillnad från var 1an gjorde?
Jo 2'an håller mycket vad det lovade men ändå vart jag besviken, storyn tycker jag var kort och ändå sprang jag inte igenom den, side questens är tråkiga, långa laddnings tider, för få vapen och kläder.
Ettan hade mer positivt av det jag tyckte va minus med 2'an
Men jag säger inte 2'an är dålig så det är klart värt en varvning
Illiud Latine dici non potest!
Hur är det med karaktärerna i Fable? Följer den karaktär man skapat med från del 1 till del 2? Jag har hittills bara sett den funktionen i Eye of the Beholder-spelen, men det var ju evigheter sedan...
Nej det gör den inte. Dessutom är ju Fable till xbox och Fable2 till 360. Man kan ju visserligen köra 1an på 360 men ändå.
Hur är det med karaktärerna i Fable? Följer den karaktär man skapat med från del 1 till del 2? Jag har hittills bara sett den funktionen i Eye of the Beholder-spelen, men det var ju evigheter sedan...
Nej det gör den inte. Dessutom är ju Fable till xbox och Fable2 till 360. Man kan ju visserligen köra 1an på 360 men ändå.
Samt att Fable 2 utspelar sig 100 år efter 1an så det vore lite udda ifall samma karaktär plötsligt reinkarnerades som en liten pojke/flicka med samma kunskaper som tidigare.
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.
OK, tack. Det var ju lite synd, men jag fattar att det hade varit tufft att passera 100 år med en och samma karaktär.
Själv tycker jag att det ändå hade varit trevligt om fler RPG hade haft den här funktionen, eftersom i alla fall jag gärna skulle vilja bygga på en och samma karaktär.
När jag spelade EoB-serien så fick jag en väldigt schysst känsla av sammanhållning mellan de olika delarna just tack vare att jag portade med min karaktär.
En fråga vad det gäller originalspelen från den gamla Xbox som man köper via Xbox Live; man får väl inte achivements i de gamla spelen bara för att de går att köpa via Live?
Nej det är inga achivements i Xbox klassikerna.
Dock så funderar de på att lägga till achievments till de gamla spelen...
En fråga vad det gäller originalspelen från den gamla Xbox som man köper via Xbox Live; man får väl inte achivements i de gamla spelen bara för att de går att köpa via Live?
Nej det är inga achivements i Xbox klassikerna.
Dock så funderar de på att lägga till achievments till de gamla spelen...
Varför de, onödigt tycker jag
Skulle kanske va lite kul att få achievs från Halo ändå
Illiud Latine dici non potest!