Testa Darkest of Days
Har sett fram emot det här under en längre tid.
Det är ganska fantastiskt vad de lyckats göra med den budgeten. Synd att spelet är så okänt bara. Att skjuta romare verkar vara jätteskoj ju
<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(
Tycker det var ett kul och mysigt demo, häftigt maskingevär man får skjuta med
ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4
Om det är i samma klass som Call of Juarez så ska jag ha!
Inte i närheten... detta känns som ett budget spel (allt från grafiken till vapenkänslan), något som CoJ verkligen inte gör. Förväntar man sig ett spel i den klassen blir man besviken.
Det sagt så är idén bakom det här spelet rätt kul. Att man knallar omkring med moderna vapen på romartiden, då ens fiender har spjut och sköld... det är ett rätt kul koncept.
Ballt spel men frågan är om det håller i längden... Någon som vet exakt vilka tidsåldrar man ska fightas i?
De två stora striderna blir industraliseringen av Sverige (du slåss mot giriga direktörer) och 70talet då du slåss mot staten genom med proggmusik.
De ville skippa kobåjsartiden, första och andra världskriget och vietnam och göra något nytt.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Ballt spel men frågan är om det håller i längden... Någon som vet exakt vilka tidsåldrar man ska fightas i?
De två stora striderna blir industraliseringen av Sverige (du slåss mot giriga direktörer) och 70talet då du slåss mot staten genom med proggmusik.
De ville skippa kobåjsartiden, första och andra världskriget och vietnam och göra något nytt.
Men först världskriget komemr väl ändå vara med tror jag
FLOPP säger jag bara. Utvecklarna måste gått på droger.