K-Mart "bekräftar" ny PS3 samt lägre pris
Undrar vad de har tagit bort nu från PS3:an för att sänka priset, en USB port och ett USB minne i stället för HDD?
Återstår att se dock, prissänkning på PS3:an är välkommen för att få upp marknadsandelarna och därigenom få spelutvecklarna att satsa mer på PS3:an.
How can we win when fools can be kings?
intressant.
Ps3 är alldeles för dyr i dagsläget imo.
för dyr ? jämför vad en wii kostar och alla tillbehör som man måste köpa, och koll sen för skojjs skull vad en hyffsad BR spelare kostar, kom sen tillbaka och säg vad du tycker.
Det beror mycket på hur du tänker använda den, själv har jag inga planer på att se br filmer överhuvud taget, jag vill bara spela spel men måste betala massa extra för något jag inte vill ha.
för dyr ? jämför vad en wii kostar och alla tillbehör som man måste köpa, och koll sen för skojjs skull vad en hyffsad BR spelare kostar, kom sen tillbaka och säg vad du tycker.
Det beror mycket på hur du tänker använda den, själv har jag inga planer på att se br filmer överhuvud taget, jag vill bara spela spel men måste betala massa extra för något jag inte vill ha.
Bluray används för mer än bara film, med 50 gig som max storlek för ett spel kan du trycka in fler och bättre texturer etc.
Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!
Återstår att se dock, prissänkning på PS3:an är välkommen för att få upp marknadsandelarna och därigenom få spelutvecklarna att satsa mer på PS3:an.
Förstår inte vad folk får detta ifrån, Verkligheten är ju helt omvänd. Det finns ingen annan konsol som har fler exklusiva titlar på gång än på ps3 och bland tredje parts tillverkarna är det så vitt jag vet bara Valve som är öppet negativa till playstation 3 (alla deras spel kommer till pc ändå så ingen större förlust imo).
XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine
Bluray används för mer än bara film, med 50 gig som max storlek för ett spel kan du trycka in fler och bättre texturer etc.
Det tänket brister ändå eftersom PS3an har så lite internminne och ändå inte kan visa alla texturer, om de nu klämde in en 7-kärning processor kunde de väl åtminstone klämt in mer än 256MB RAM. :S
dom förnedrar hela Gamer-world!!!
Dags att släppa en ny design av handkontroll också, Sony!
Den nuvarande ser ju ut (och känns) som en plastig dosa från 90-talet! Förnya!
Jag tycker det är stor skillnad på Sixaxiskontrollen och Dual Shock 3 kontrollen. Sixaxis känns plastigare Dual Shock 3 kontrollen. Dual Shock 3 kontrollen är på IMO
Förstår inte vad folk får detta ifrån, Verkligheten är ju helt omvänd. Det finns ingen annan konsol som har fler exklusiva titlar på gång än på ps3 och bland tredje parts tillverkarna är det så vitt jag vet bara Valve som är öppet negativa till playstation 3 (alla deras spel kommer till pc ändå så ingen större förlust imo).
DSen har nog övertaget vad gäller exklusiva titlar.
En tystare version hade varit trevligt.
Lämna in på garantin. Låter helt klart som du har fel på hårdvaran.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
De PS3or som har fläkten med 15 blad ska tydligen hålla högre varvtal och låta mer än de som har 19 blad. Därav att olika PS3or låter olika mycket. Verkar dessvärre inte finnas något sätt att ta reda på om en maskin har den ena eller andra fläkten.
Hoppas bara att slim blir tyst!
mr carmack...id software snubben....beklagar sig också lite smått över ps3.
den är lite krångligare...
ooh ooh...
jag ska antagligen också köpa mig en ps3a om priset sänks å den blir slimmad
*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...
Det tänket brister ändå eftersom PS3an har så lite internminne och ändå inte kan visa alla texturer, om de nu klämde in en 7-kärning processor kunde de väl åtminstone klämt in mer än 256MB RAM. :S
PS3 har 256mb i "vanlig" ram men 256mb till i Videoram så den har precis lika mycket som 360.