Spela Unreal Tournament 3 gratis i helgen
Rabatten på Unreal spelen finns även på GamersGate denna helg och hela nästa vecka!
Nerladdningen avbryts och låser sig hela tiden, riktigt j*vla värdelöst.
Prova byta download-location (finns i settings) från sverige till något annat land och se om det går bättre.
Tack för tipset! Jag bytte till Danmark och nu fungerar det som det ska.
Nerladdningen avbryts och låser sig hela tiden, riktigt j*vla värdelöst.
Prova byta download-location (finns i settings) från sverige till något annat land och se om det går bättre.
Tack för tipset! Jag bytte till Danmark och nu fungerar det som det ska.
No probs.
Riktigt kul spel, det som det dock saknar är en större mängd banor. De som finns är mycket bra, men det borde klart vara fler. Se bara på mängden i UT200X, något åt det hållet iaf.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
UT3 känns som en parantes.
Hur menar du? Visst, det är en annan känsla (om man gillar det är en smaksak...) och det är som sagt lite mer banor till de tidigare, men vad syftar du på?
UT3 är ball, iaf i deathmatch. är inte mycket för warfare å allt vad det heter.. passar liksom inte i UT
Riktigt kul spel, det som det dock saknar är en större mängd banor. De som finns är mycket bra, men det borde klart vara fler. Se bara på mängden i UT200X, något åt det hållet iaf.
Det finns faktiskt sjukt många bra custom maps, problemet är att det kan vara svårt att hitta servers som kör dom som är bra.
Jag lanade nyligen UT3 i många timmar och kunde i princip köra en ny fräsch karta varje runda
Finns väl dock fortfarande fler kartor till UT2004.
Spelet var bara för klottrigt.. För mycket färger, för mycket effekter.
UT3 var långt bättre än 2004, 2004 var skön men UT3 var så mycket mer. Älskade såväl deathmatch som CTF och warfare, de nya tillskotten var riktigt kul och erbjöd så mycket mer. Dock innehåller spelet original lite få banor, men det åär lätt att åtgärda med ett par custom-maps, finns ju många att välja mellan
Skulle dock gärna ha sett ett mappack till 360, då hade man nog tagit upp dosan igen
Ut 3 går att köpa för under 100 kr i butik men det är inte i närheten lika kul som UT 2k4. Det är dock värt priset de tar men jag anser att de har tagit bort det som gjorde att UT skilde sig från resten av alla fps spel, det vill säga de mer avancerade rörelserna. UT 3 är alldeles för mainstream tyvärr, det må vara snyggare än tidigare UT men det levererar inte när det kommer till att vara roligare.
Det finns faktiskt sjukt många bra custom maps, problemet är att det kan vara svårt att hitta servers som kör dom som är bra.
Jo, det är ju det. Finns en hel del bra att ladda ned, men vill man spela online så blir det svårt.