Fem minuter från Halo-animen
Karate chief?
Personligen tål jag inte anime med engelska röster, det är som att se pippi på koreanska.
Blir säkert underhållande att kolla på, men tycker inte dom fångade andan vidare bra. Nu är jag inget gigantiskt halo fan iof, så jag kanske har missat att han har blivit en ninja i dom senare spelen.
Anime looken har jag inge problem med men att spartan såg ut som han var tagen direkt ur Starzinger störde jag mig på.
Hoppas animen har bra story iaf och mindre ninja moves från spartans.
[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]
Väldigt larvig, och alldeles för japansk, de kunde åtm ha 3d-miljöer och skepp.
Och är det bara jag som har problem med premissen kring ODST?
Du skickar ner ett gäng killar som kostat extremt mkt att utbilda i till synes väldigt dyra och avancerade "one time use"-pods.
Det är väl en sak att Navy Seals dumpar fallskärmar för 60papp när de hoppar i strid, men de där podarna kostar nog betydligt mer.
Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!
Palla... kunde väl gjort det lite mer stylized istället för vanligt jeffla anime tecknat. Håller med ovanstående.
Såg ut som Pokémon..med blod.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.
Du skickar ner ett gäng killar som kostat extremt mkt att utbilda i till synes väldigt dyra och avancerade "one time use"-pods.
Det är väl en sak att Navy Seals dumpar fallskärmar för 60papp när de hoppar i strid, men de där podarna kostar nog betydligt mer.
De är ju iaf inte ensamma om det då soldaterna i quake också landar i "engångskapslar";)
Good. Bad. I'm the guy with the gun
Väldigt larvig, och alldeles för japansk, de kunde åtm ha 3d-miljöer och skepp.
Jobbar du som ekonom eller något?
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>