Operation Flashpoint: Dragon Rising-rulle
Bla bla bla, backa nu upp era söta ord och löften med ett got damn demo!
kommer att bli tufft mellan detta och MW2. Senaste MW2 trailer rockade....
E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case
Återstår att se hur det ser ut.
Längtar till ett demosläpp.
AI:n verkar alltid lite tafatt i deras filmer. Ska det vara så jävla svårt att sikta eller är spelaren den enda lämpliga soldaten i hela spelet?
Det är iaf ett säkert köp för mig. MW2 får vänta tills det hamnar i REA-lådan. Blev så besviken på ettan så jag tänker inte chansa igen.
Varför bara välja det ena eller det andra?? Jag har förhandsbokat CoD MW 2 och detta! Och detta kommer få minst 9.0 i betyg av Gametrailers! Helt säker på det!
Enda dåliga, fast det kanske är bra ändå, är att det bara är 16 vs.16 i multiplayer (på PC alltså, konsol ska vi inte ens nämna här, haha!)...
Hade suttit fint med 32 vs. 32! Känns som slagfälten kommer antingen vara små och hektiska eller stora och "tomma"....
All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!
Varför bara välja det ena eller det andra?? Jag har förhandsbokat CoD MW 2 och detta! Och detta kommer få minst 9.0 i betyg av Gametrailers! Helt säker på det!
Enda dåliga, fast det kanske är bra ändå, är att det bara är 16 vs.16 i multiplayer (på PC alltså, konsol ska vi inte ens nämna här, haha!)...
Hade suttit fint med 32 vs. 32! Känns som slagfälten kommer antingen vara små och hektiska eller stora och "tomma"....
16 vs. 16 på PC? Har hört att det ska vara 32vs. 32.
16 vs. 16 på PC? Har hört att det ska vara 32vs. 32.
Han säger bara "32 players", alltså 16+16=32.