Se Left 4 Dead 2-introt
När i nästa vecka släpps demot?
Source motorn visar igen varför den piskar allt motstånd på fingrarna, jäklar vilka modeller även om det inte är in-game.
Hah. Nä det är inte in-game.
Det är inte Source motorn.
Det är CG trailer.
När spel görs, så skapas high-polygon modeller.
Sen när de skall in i själva spelet så sänker de polygonerna VÄLDIGT mycket, så det ser märkbart mindre snyggt ut, samt kräver väldigt mindre datorkraft.
Sen är det mycket bättre ljussättning i CG trailern än i in-game.
Hur ser det ut när man lirar detta (eller ettan) online? Vad jag menar är ifall man kan hoppa in i någons spel eller måste man skapa ett spel själv (eller med sina vänner)? Jag känner ingen som spelar detta men jag själv är riktigt sugen.
Vad tror du att det här är? OFDR eller MW2?? *LOL*
Jodå, du kommer kunna hoppa in i redan pågående spel hur lätt som helst
Skulle du starta ett eget spel så styrs gubbarna av AI'n ända tills någon annan spelare joinar och tar över AI'ns gubbe
Nu blev jag riktigt sugen på L4D trots att jag aldrig lirat det förut. Lär köpa det då Valve rear ut ett paket med både ettan och tvåan, dvs. möjligen redan i mellandagarna.
Usch vilka tråkiga karaktärer! Blev inte alls sugen att köpa det efter att ha sett den här trailern.
Jag har sådär jättesvårt att tro att det var en "läcka"
Source motorn visar igen varför den piskar allt motstånd på fingrarna, jäklar vilka modeller även om det inte är in-game.
Hehe du får gärna utveckla hur du menar med piskar? In game ser spelet faktiskt riktigt ålderdomligt ut och precis lika tråkigt ut som 1 var/är.
Har lika svårt att förstå hypen kring detta som Halo men vissa företag behöver förfan inte ens lägga manken till innan folk lovordar det.
Säga vad man vill om Vavle men jag kommer att köpa det här spelet och det där introt var så jävla bra! Spelet verkar vara bättre än L4D1 på så många olika sätt.
Jaha men jag kommer iallafall inte gå oå det där igen.