Systemkraven för Modern Warfare 2
...Sen att bara för det står privat game är liknande köra sin egen server betyder inte de körs på personens hemmanät. Använder de sig av egna servrar är det bara en annan typ av spel som kommer ske på samma ställe men "hosten" kommer ha kontrollen över inställningar,...
Det är ju omöjligt. Skulle IW ha servrar utplacerade över hela världen? Sydafrika, Brasilien, Australien? Bor du i Brasilien ska du alltså koppla till IW masterserver i USA och sen bli matchmakad in i ett spel som hostas av en person med ADSL i närheten av där du bor... mm värt.
Folk kommer ändå köpa det här fast dom skriver "Jag har avbokat mitt ex". Finns kanske ett fåtal som inte köper det men det är nog en hel del skitsnack skall ni se.
Jag köpte 1an, 1an expansion, 2an, 3an, men laddade ner 4an, sket i 5an. Nu ville jag köpa 6an och såg fram emot det som fan... Men det blir att jag laddar hem det med, för jag vill inte vara med och stödja dom när dom tar sånna hära beslut och rånar mig på spelupplevelsen. Vilket för mig är att spela på en server full med folk man känner från europas alla länder.... vara med och bygga upp den communityn som bildas där osv..
Spelar Call of Duty främst för single-player kampanjen, så för mig spelar det ingen roll. Och om jag spelar MP så duger det bra med matchmaking för mig, funkar utmärkt på konsol när man bara vill ha en snabb match.
Förstår varför folk är lite upprörda iaf, det finns betänkligheter här. Men för mig är det ett klart köp fortfarande.
Spelar Call of Duty främst för single-player kampanjen, så för mig spelar det ingen roll. Och om jag spelar MP så duger det bra med matchmaking för mig, funkar utmärkt på konsol när man bara vill ha en snabb match.
Förstår varför folk är lite upprörda iaf, det finns betänkligheter här. Men för mig är det ett klart köp fortfarande.
Du svarade på din egna fråga... Vi vill inte bara ha en snabb match, vi vill inte spela i 20 min med randoms...
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
pffftt... ljudet av luften som gick ur den marketingsballong IW byggd up inför releasen.
såg nyss på steam, spelet kommer kosta 59,99? vilket motsvarar runt 620kr i svensk valuta...jag tycker det låter lite väl mycket för ett spel utan dedikerade
kostade 420:- för mig på spelbutiken.se
🎮 PC Specs:
- 🖥️ GPU: ASUS TUF RTX 4080
- 🧠 CPU: AMD Ryzen 7 5700X3D
- ⚡ RAM: 32 GB
- 🖥️ Monitor: ASUS ROG Swift OLED PG32UCDM (32-inch 4K QD-OLED, 240 Hz, 0.03 ms)
Det är alla ni som säger jag bryr mig inte om det inte har dedikerade servrar mods mm som gör att PCn tappar och att alla spel fördummas ala konsol. För mig är det helt ofattbart hur ni kan välja att köpa detta spel när det är så sjukt uppenbart att dom skiter fullständigt i oss PC spelare. Som sagt ofattbart!! Det är sånna som ni som gör att pc spelen försämras hela tiden.
Det "roliga" är att dom sa att detta skulle MOTVERKA piratkopiering. Hur tänkte dom då?
De vill motverka crackade servrar.
struntprat, dom vill ha större kontroll. Så dom kan ta betalt för DLC även till PC och kan stänga ner serverna när det passar dom så användarna måste gå vidare till nästa produkt.
Alla som någonsin lirat på crackade servrar på majoriteten spel som BF vietnam, MW, TF2 etc vet hur liten andel detta är och de flesta består av fuskare. Det är bara skitsnack från deras sida.