Nytt onlinerollspel släppt
Varför säga koreanska när det menas Sydkoreanska? finns väl inte ens en 286:a med 1 megabyte ram minne i Nordkorea.
Precis, då Nordkorea inte direkt har några spelutvecklare så räcker det med att säga Koreanskt för att alla ska förstå att det är ett Sydkoreanskt spel det handlar om.
okej har levlat till lvl10 nu och jag kan säga att de här spelet är riktigt uselt.
Om ni som jag bara haft dålig erfarenhet av asiatiska mmo så slösa inte ens tid på de här för de är exakt lika dåligt som alla andra. Om inte snäppet värre.
Tack! Sparade mig en massa tid ^^
Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.
grafiken i spelet är jävligt bra, det ända som jag tycker är dåligt med det var såklart kontrollerna, jag är personen som kör med W,S,A,D men det var väldigt konstigt och mer som ett klicka fram spel, men ja, grafiken är jävligt bra på det, så det är något som inte går att klaga på
ID software, FPS gudarna!
Varför säga koreanska när det menas Sydkoreanska? finns väl inte ens en 286:a med 1 megabyte ram minne i Nordkorea.
Haha jodå, känner ett par Nordkoreaner, en av dem har 1 gbit internet i sin lägenhet, så jag tycker dina fördomar är väldigt mesiga, även om västvärlden är väldigt rädda för dem.
Jag äger.
grafiken i spelet är jävligt bra, det ända som jag tycker är dåligt med det var såklart kontrollerna, jag är personen som kör med W,S,A,D men det var väldigt konstigt och mer som ett klicka fram spel, men ja, grafiken är jävligt bra på det, så det är något som inte går att klaga på
går ju att köra med W,S,A,D om man vill de,
tycker ändå än så länge att det är ganska ok. Får se dock när man kommer upp lite högre lvl då många brukar faila.