Left 4 Dead 2-demo på Live och Steam
http://steamcommunity.com/games/L4D2/events/55327883716489665
PC demo imorgon klockan 08:00 tydligen.
Grymt!!
Jag bokade ett exemplar till pc idag Demot var riktigt schysst, spelet är som 1an fast ALLT är bättre!
Det enda negativa jag hittade just nu är att man verkligen börjar sakna karaktärerna från 1an när man spelar
Oh well, slår vad om att sydstatsborna kommer charma oss snabbt
Game long and prosper
även demot till pc ä slappt för alla nu
men vad i helvete. först gör dem så att preorderpersonerna får vänta i 2 dagar mer än sagt, och nu skjuter dem upp för oss andra också?! Blir fan inget köp av detta spel om steam ska hålla på och pissa på oss "kunder".
du kallar dig för kund??
du har ju inte ens köpt spelet
och det gör ingen skilnad om du köper spelet
Testade spelet nyss. Sög nästan mer än 1:an. Hur fan detta är så populärt begriper jag inte.
Pröva att spela med vänner, det är liksom hela poängen. Om du har några.
Om det är enda argumentet för L4D2 så tar jag nog hellre och spelar Guitar Hero och dylikt med casualgamerpolarna. Om de är lite hardcore på gång så kan man alltid dra ihop ett lan eller sitta och lira Killing Floor som är bra mycket billigare och ger ungefär samma stimulans.
För övrigt så tyckte jag att L4D var skitroligt med en flaska vodka och tre polare på hemmalan i några dygn. De är ett av de roligaste lanen jag haft - men sen jag kom hem har jag inte rört spelet.
Så jag förstår verkligen inte varför uppföljaren är så populär och vet verkligen inte varför jag ska lägga ner några Linnéer på spelet.
(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)
Blire inge PS3 portning?
..I think the PS3 is a waste of everybody’s time. Investing in the Cell, investing in the SPE gives you no long-term benefits. There’s nothing there that you’re going to apply to anything else. You’re not going to gain anything except a hatred of the architecture they’ve created. I don’t think they’re going to make money off their box
Skulle inte hålla andan.
I'm a snake, follow me!