Köp God of War-trilogin i lyxförpackning
Måste nog vara den snyggaste collection-lådan jag sett
@kebbe: PS2-spelen är omgjorda 60hz, HD förpackade på en Blu-Rayskiva.
Artbook, "postcards", soundtrack, EP-skiva, Dokumentärfilm om trilogin och all DLC som kommer finnas på PSN.
God of War Collection ligger på runt 599:- US IMPORT och God of War 3 lär gå på 649:-. Krimskrams brukar gå på runt 400:-. Så jag skulle gissa på 1599:- eller något.
(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)
tippar att den kommer gå på typ 1000 och eller uppåt. gow collection kostar 400 spänn (600 i sverige på vissa ställen) sen god of war 3, 600 kronor, sen extra grejerna, den kommer nog kosta kring 1000 kronor.
frågar mig själv dock, om det kommer komma en limited eller collectors edition utöver denna, jag vill inte betala över 1000 kronor för något jag inte vill ha. ja vill endast ha art booken, nerladdningsbart material och dokumentären typ. ingen jävla fet ful box som man aldrig kommer använda.
låter lite mer negativ än vad jag egentligen är
EDIT:
http://www.joystiq.com/2009/10/30/god-of-war-iii-ultimate-edi...
där står det att den kommer kosta 100 dollkar. pålitlig källa? vet ej. står dock på måååånga andra sidor också, att den kommer kosta 100 dollar. då är ju frågan vad dom kommer ta i sverige, dubbla ? haha.
jävlar.. vågar man gissa pris.. 2000 eller nåt?
För tre sunkiga spel (varav två är PS2-spel) i en papplåda? Inte direkt.
Mmm... jätte sunkiga:
God Of War: Metacritic 94/100
God Of War 2: Metacritic 93/100
Samt att döma God Of War 3 känns hyfsat premature.
Samt att motivera "sunkigheten" för de två första God Of War baserat på vilken plattform dom släpptes på ... även det lite konstigt.
Men men...on topic, tycker det ser ut som ett saftigt packet. Dock är inte jag allt för förtjust i krims-krams, skulle hellre se en bundle med alla tre spel till rabatterat pris.
Do you want to wash Wang or do you want to watch Wang wash Wang? - Lo Wang: [to naked lady]
här är någon utgåva för 1000kr . kan vara denna eller något annat ?
Min Dator Går På StjärnKraft !
Webhallen har lagt ut den på sin sida och den kostar 1999kr.
http://www.webhallen.com/prod.php?id=105983
Saftigt pris.