Epic Games jobbar på "awesome shit"
Oj vad spännande, ja eller töntigt "jag håller åxå på med "awsome shit" ibland, men jag känner inget större behov över att berätta för hela världen om det... men jag kanske kan avslöja vad det är när det blir varmare... patetiskt skulle jag kalla det.
för överigt har de ju inte lyckats göra nått vettigt sen Unreal så jag har inga större förhoppningar...
Ja jag vet att jag är bäst!
krigets kugghjul 3
Anyhoo, hoppas på en nytt Unreal.
Haha, ja gillar hur artikeln är skriven, med så mkt metaforiska ord xD Men som ja tycker så skulle det vara väldigt intressant med Unreal 3.. och då ska det vara lite läskiga saker i spelet som Unreal 1, när man var liten vågade man ju knappt spela spelet xD haha
Men också så tycker ja inte heller att Gears of War ska ta slut, för serien var väldigt bra, så den vill man ju inte glömma bort heller.
Unreal 3 finns ju redan oavsett vad vissa säger. För hur kan ni säga hoppas då det redan är släppt. Det är det som släpptes nyligen ju.
Det heter då inte ut 2007.
Tror inte på nytt unreal i alla fall.
#Unreal Tournament III, är inte Unreal 3.
De kanske tänker visa Unreal Engine 4 som de började med innan de blev färdiga med 3an?
Unreal 3 vore nice dock, med mkt singleplayercontent och story.
Hoppas även att det skulle handla om kriget mot skaarj, dvs i princip där 2an slutade.
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.
Men Gears of war 3 har det väl alltid snackats om att det ska komma till nästa generations xbox inte x360. Visst såklart att de kan ändra sig speciellt när det gäller amerikanska företag och pengar, men tror isånafall att Gow3 kommer bli en dålig kopia av gow2 ifall de väljer att använda x360. Den pressas redan för mycket för att nästa spel ska kunna bli tillräckligt rik på stora nyheter.