Stora Guitar Hero-planer för Megadeth
Vad är det här? Dave Mustaine är en av de mest pretentiösa och egenkära rövhålen i hela rocksvängen. Och Megadeth är knappast ett band som förtjänar ett eget spel.
Vart är Guitar Hero-Pantera?! Det, om något, skulle vara riktigt bra!
Så Phil är inte egenkär då? Och so what, gillar de båda vilket fall som helst.
Megadeth är lite av favoriterna och har man vaknat på köksgolvet med ett par hörlurar och "Holy Wars... The Punishment Due" så att öronen blödde så låter det här som en prima nyhet.. Bring it on bara, öronen kan behöva lite mer jävlaranamma !!
Megadeth är ett av mina favoritband. Men jag vill inte att Neversoft ska förstöra allting. Vill hellre att Harmonix gör en Megadeth: Rock Band istället.
QFT
Snälla, låt inte Activision/Neversoft/någon annan av deras skitstudios förstöra allting.
dom förnedrar hela Gamer-world!!!
Yeyyy!! Klart att Megadeth ska ha ett eget spel! Längtar efter att riffa loss till Take No Prisoners eller My Last Words (Neh, jag har inte Rock Band, och Wii har inte Megadeth som DLC anyway)!
Skulle en ny Megadethtitel inte släppas på Wii så slantar jag nog upp för en ny konsol.
Ja den dagen Rock Band: Opeth eller Guitar Hero:Slayer kommer så är det dags att rita kors i taket. Megadeth är iallafall en av de få någorlunda kända banden som är gitarrdrivet.
Konstigt att klassiska band som Iron Maiden eller Black Sabbath inte dykt på RockHero-konceptet ännu.
In war, truth is the first casualty