Se överlevnadsläget i Aliens vs Predator
Hade varit mysigt att se lite mer som sagt.. det lilla jag sett från detta känns väldigt simpelt i form av grafik.. eller kanske man bara blivit härdad
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..
Hej Gamers tillika filmnördar, jag har en fråga som jag funderat på länge, varför heter spelen Aliens vs Predator?
För den inte så uppmärksamme så markerade jag det faktum att Aliens står i plural och Predator i singular. 'Jamen, det är för att det är många aliens!' utropar då någon - 'Men hörredu det har alltid fler än en predator i de tidigare spelen!' kontrar jag då snabbt med.
Aliens vs Predators (vs Humans/Marines?) torde vara det korrekta namnet sett till innehåll, so what's up? Något trassligt copycrap? eller bara dåligt höftat?
Edit: N de los extranjeros se va a comer mi cerebro! - Tja kanske funkar med rätt voice acting.
Hej Gamers tillika filmnördar, jag har en fråga som jag funderat på länge, varför heter spelen Aliens vs Predator?
För den inte så uppmärksamme så markerade jag det faktum att Aliens står i plural och Predator i singular. 'Jamen, det är för att det är många aliens!' utropar då någon - 'Men hörredu det har alltid fler än en predator i de tidigare spelen!' kontrar jag då snabbt med.
Aliens vs Predators (vs Humans/Marines?) torde vara det korrekta namnet sett till innehåll, so what's up? Något trassligt copycrap? eller bara dåligt höftat?
Edit: N de los extranjeros se va a comer mi cerebro! - Tja kanske funkar med rätt voice acting.
Satt och funderade på precis detsamma här omdagen. Marines dock är inte en del för att de till stort set bara är måltiden i det hela antar jag? "It's our planet, it's their war." Ingen aning faktiskt.
När det kommer till spanskan, av någon anledning kan jag inte undvika att bara tänka på Monkey Island 3 när jag hör det... :\ "Madre de dios! Es el pollo diablo!"
vad glad jag är att jag förbokat spelet till PC ett måste köp! <3 dock lite besviken på dehär med Shift knappen och hoppa hit och dit :/
Antar att du snackar om Predatorn.
Man måste inte alls använda den där enkla hoppvarianten, du får hoppa fritt när du vill.
Tänker mer på att en predator kan plocka flertalet aliens därav namnet.
Alien VS Predator låter också lite knepigt. Att bara ha ordet Alien förvirrar lite.