Terminator 2D: No Fate har åldersmärkts i Australien

Robot
Terminator 2D: No Fate har åldersmärkts i Australien
Medlem

Åh, hoppas det blir något bra av detta.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Låter kul med 2d terminator xD

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Låter kul med 2d terminator xD

Nej

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag håller inte med om att ”No Fate” syftar på Dark Fate. No fate är en grundpremiss varför Sarah Connor försöker döda ansvarig forskare på Cyberdyne Systems i Terminator 2.

Medlem
Skrivet av Augustus:

Jag håller inte med om att ”No Fate” syftar på Dark Fate. No fate är en grundpremiss varför Sarah Connor försöker döda ansvarig forskare på Cyberdyne Systems i Terminator 2.

Ja, ristar hon inte in detta i ett bord med en kniv?

signatur

Det blir bara mer och mer data...

Skribent
Skrivet av Augustus:

Jag har för mig att nästkommande film (som nog inte blir av) skulle heta just "No Fate". Cameron hade ju planerat fler filmer. Har ingen källa nu, men ska se om jag kan hitta en.

signatur

"Writer and Fighter"

ELF
Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag har för mig att nästkommande film (som nog inte blir av) skulle heta just "No Fate". Cameron hade ju planerat fler filmer. Har ingen källa nu, men ska se om jag kan hitta en.

Exakt samma egentligen på alla tre länkar, någon har kopierat någon annan
https://screencrush.com/cameron-more-terminator/
https://www.empireonline.com/movies/news/james-cameron-termin...
https://www.imdb.com/news/ni64878290/

signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Hoppas lika bra som "Robocop versus the terminator" till sega genesis. Det var ett riktigt bra spel i den begynnelsen. Fick byta tre spel till ett nytt sånt på tv-spelsbörsen som liten parvel😁 var helt klart värt det

Medlem
Skrivet av Dres81:

Hoppas lika bra som "Robocop versus the terminator" till sega genesis. Det var ett riktigt bra spel i den begynnelsen. Fick byta tre spel till ett nytt sånt på tv-spelsbörsen som liten parvel😁 var helt klart värt det

Åh dessa spel till segas maskiner som jag alldrig fick spela för jag var i nintendo laget... dom såg så sjukt snygga ut med långt mycket snyggare än allt till nintendo. Minns även ni fick något jurassic park spel man var en velusiraptor, kunde bara drömma, kanske dax att försöka få tag i dessa nu och återuppleva 90 talet igen på rätt sätt 😊

Medlem

Jag hade velat se mer av The Sarah Connor Chronicles. Vet att folk ogillade serien men jag tycker de expanderade universumet på ett bra sätt. Men vi har ju alltid TERMINATOR ZERO på netflix, riktigt bra serie.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Japp jag vill inte mästra på något sätt och jag kan ju ha fel också. Men ”No fate” är ett bärande tema i andra filmen.

Medlem
Skrivet av majsalle:

Ja, ristar hon inte in detta i ett bord med en kniv?

Exakt!

Medlem
Skrivet av Dres81:

Älskade det spelet.
Jag minns när jag blev nekad köp för att jag var för ung (jag var runt 11-12 ish), fick springa hem och hämta en vuxen till affären. 😅

Skribent
Skrivet av lonian:

Jag hade velat se mer av The Sarah Connor Chronicles. Vet att folk ogillade serien men jag tycker de expanderade universumet på ett bra sätt. Men vi har ju alltid TERMINATOR ZERO på netflix, riktigt bra serie.

Ja TSCC lades ned precis när den börjat ta fart på riktigt, jag gillade den serien och sörjer att de la ned den.

Skrivet av Augustus:

Japp jag vill inte mästra på något sätt och jag kan ju ha fel också. Men ”No fate” är ett bärande tema i andra filmen.

Ja jag tog det inte som någon mästring.

Nä men du har rätt, "No fate" går ju som en röd tråd genom Camerons alla filmer egentligen. Dark Fate var ju också en utveckling på det uttrycket.

signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar