Läsarnas årets spel – dags att rösta!

Medlem

V Rising är ju helt fantastiskt, snudd på fullpott så det får min röst men kan fatta att ea spel kan vara uttjatade redan innan de släppts för vissa…

Medlem
Medlem

Röstade på Final Fantasy VII Rebirth. Har bara spelat det och Silent Hill 2 Remake.

Medlem

Jag ger faktiskt rösten till Stellar Blade i år. Spelat oerhört många bra spel i år. FF Rebirth, Astrobot mfl.
Men Stellar Blade slår högst. Jag hade så oerhört kul med spelet från början till slut.

signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Ambassadör
Xbox
  1. Indiana Jones and the Great Circle

2. S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chornobyl

3. WH40k Space Marine 2

4. Senua's Saga: Hellblade 2

signatur

Jump in.

Medlem

Röstade på Prince of Persia the lost crown. Har inte hunnit spela så mycket annat som släppts i år. Otippat roligt spel. Elden Ring dlc:et fick man ju inte rösta på.

Rösta rätt, rösta Dragon Quest! Tidernas jrpg, etc etc och allt det där...
... Men lyssna inte till mig, jag har inte spelat ett enda spel på den där listan... Kommer säkert till några av dem när vi ska rösta om årets spel 2029, fick sprutan av doktorn och är 100% FOMO-immun. 🤷🙈

Medlem

Shadow of the Erdtree fick min röst. Det är utan tvekan den bästa spelupplevelsen i år personligen.

Nine Sols och Black Myth: Wukong hade jag även velat lägga en röst på.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Megadelux
Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Har du lirat Astrobot?

Fantastiskt spel ! Haft super skoj med det, vilken fullträff.

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Dragon Age: The Veilguard. Inte för att det är superfantastiskt, men det släpptes helt enkelt inte mycket värt att spela i år så det vann på walk over.

Tog också Dragon Age! Gillade det skarpt, speciellt miljöerna och storyn!

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Like a Dragon: Infinite Wealth får garanterat min röst, vilket spel! Ichiban visar återigen att han är spelvärldens bästa protagonist.

Var dock ett svårt val då det lätt varit det bästa spelåret på flera år! Otroligt många bra spel att välja på.

Medlem

Väldigt svårt som Playstation spelare så uppskattar jag Sea of Thieves väldigt mycket i år. Men annars så valde jag Stellar Blade. Men igentligen så ligger den hel hög på samma nivå. Metaphor,Helldivers 2,Wukong och många andra spel som tex Unicorn Overlord och Astro bot och många fler!

Medlem

Stod mellan Dragons Dogma 2 för mig, och Space Marine 2. Båda var riktigt grymma spel imo, och har en plats bland mina top-picks genom alla tider.

Medlem

Astro Bot är en solklar etta för mig. Det är nog den bästa 3D-plattformaren sedan Banjo-Kazooie för min del. Spelet dryper av charm, har en oklanderlig kontroll och fantastisk grafik och musik.

signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Hahaha, så van att rösta alternativet är till höger så jag avstod röst av misstag

Hade varit Helldivers 2.

signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Har du lirat Astrobot?

Nej bara demot som följde med ps5 och jag tror det garanterat skulle vara mitt goty ifall jag skaffat, då det var ren glädje redan i demot samt från allt jag hört om det Tippade det som goty för game awards och årets spel så

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || ROG 34" 21:9 1440p
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem

Trodde Path of Exile 2 skulle vara med, men inte pga Early Access?

Redaktör
Skrivet av Kyrre:

Trodde Path of Exile 2 skulle vara med, men inte pga Early Access?

Japp, bara officiellt släppta spel får vara med.

signatur
Medlem

Blev inte Minishoot’ Adventures ens nominerat? Nog det jag haft roligast med i år.

Medlem
Skrivet av Lauchen:

Röstade på Prince of Persia the lost crown. Har inte hunnit spela så mycket annat som släppts i år. Otippat roligt spel. Elden Ring dlc:et fick man ju inte rösta på.

Det var ett jäkligt bra spel faktiskt.
Lätt bland det bättre UbiSoft gett ut på bra länge.

signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Hur många har man ens testat? Inte ens 10%
Men, det kan i alla vara ett sätt att hitta något mer att testa

Redaktör
Skrivet av Kaleid:

Hur många har man ens testat? Inte ens 10%
Men, det kan i alla vara ett sätt att hitta något mer att testa

Så klart. Men det handlar ju också om vad man själv tycker, och mycket faller bort även om det är bra för att man inte gillar alla genrer. Omröstningen landar ju i vad som är mest populärt bland alla som röstar.

signatur
Medlem

Zelda Echoes of Wisdom är mitt Goty, Astro Bot var också kul men lite väl plagierat kan jag tycka men riktigt kul ändå.

Medlem

Uh... Jag har nog inte spelat ett enda spel som släpptes 2024... Brukar annars ha ett gäng, hade inte ens insett att jag hållit hårt i plånboken i år.

Medlem

Yeah bot voting for anything.

Medlem

The Great Circle är utan tvekan GOTY för mig, även om det bara vart ute en vecka. Bättre inlevelse i ett spel är svårhittat!

Medlem

Astro Bot, lätt. Kreativt och kul på ett sätt som få spel lyckas med. Höjer ribban inför nästa 3d Mario och det säger inte lite i min bok.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Har inte spelat nåt av dem men la min röst på concord.

signatur

Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.

Medlem
Skrivet av robbis:

Tog också Dragon Age! Gillade det skarpt, speciellt miljöerna och storyn!

Ja, gamesradar tyckte det var årets bästa rpg.

From Dragon Age: The Veilguard to Final Fantasy 7 Rebirth, here's the best RPGs of 2024

123
Skriv svar