Läsarnas årets spel – dags att rösta!
Nästan så man börjar undra om Fz redaktionen betalas av Sony. Var är Hellblade 2 och Flight sim😅
Var kanske inga som nominera dessa? 😳
Nvm hellblade var på första sidan
🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || ROG 34" 21:9 1440p
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX
Är det meningen att man ska kunna se hur det röstats?
Nej, du får reda på svaret 30 januari.
Svagt år
Håller med om jäkligt svagt år, inga spelupplevelser som sticker ut på något sätt eller som jag kommer minnas
Väldigt svagt! Var väldigt nära att rösta Concord i protest mot spelåret som sådant, men i slutändan föll rösten på WarCraft 2. Kanske kan även det ses som en protest mot året
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Enda nya jag hunnit igenom, Sins of a Solar Empire 2. Den får min stödröst. Silent Hill 2 har jag dock ganska snart kört. Säkert en värdig vinnare det med. Ett par till av spelen på listan jag säkert kommer köra kommande 1-3 åren.
Håller med om jäkligt svagt år, inga spelupplevelser som sticker ut på något sätt eller som jag kommer minnas
Har du lirat Astrobot?
Hey, vart är Hellblade 2 som jag nominerade 🤔 hur kan ni inte ta med den i listan...
Miss! Har lagt in det nu.
Om någon har röstat och vill ändra sig - skicka pm till mig så fixar jag. Ber om ursäkt för missen!
Det är med - Senua’s Saga: Hellblade 2.
Var det sprit i min glögg? Tack!