Dags för Inet att välja november månads medlemsrecension på FZ

Robot
Dags för Inet att välja november månads medlemsrecension på FZ

Vem av FZ:s medlemmar har skrivit novembers  bästa spelrecension? Den 5 december belönas vinnaren med presentkort i direktsända Dubbelklick.

#dubbelklick, #inet

Medlem

Vinner inte jag är tävligen riggad
Nä men blir spännande att se vem som vinner. Är hög kvalité på medlemsrecensionerna!

Medlem
Skrivet av Atilaa:

Vinner inte jag är tävligen riggad
Nä men blir spännande att se vem som vinner. Är hög kvalité på medlemsrecensionerna!

Ja, det är kul läsning faktiskt!

Medlem

Man får läsa mycket recensioner på spel man annars aldrig skulle läsa så det uppskattas att det skrivs mer

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Oj vad roligt att man blev nämnd, det visste jag inte var en grej. Väldigt kul att läsa igenom alla recensioner, snyggt jobbat alla

signatur

PC | PS5 | Switch

Medlem

Yippie! Hade inga barn som herr Lind som kunde hurra, men hunden lyfte i alla fall på örat halvt nyfiket.
Tackar och bockar.

Skrivet av AdamMK:

Yippie! Hade inga barn som herr Lind som kunde hurra, men hunden lyfte i alla fall på örat halvt nyfiket.
Tackar och bockar.

Hurra! Hurra! Välkommen till den exklusiva klubben, ditt liv kommer aldrig bli sig likt igen. Du kommer aldrig få gå ifred på ICA eller på stan, utan att bli påhoppad av fans som jagar din autograf. "Suck it down!", för att låna ett uttryck av ordkonstnären John Romero.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Hurra! Hurra! Välkommen till den exklusiva klubben, ditt liv kommer aldrig bli sig likt igen. Du kommer aldrig få gå ifred på ICA eller på stan, utan att bli påhoppad av fans som jagar din autograf. "Suck it down!", för att låna ett uttryck av ordkonstnären John Romero.

Oh noes.
Kan jag fråga dig om det blir tufft?

Skrivet av AdamMK:

Oh noes.
Kan jag fråga dig om det blir tufft?

Mycket.

Medlem

Så... när kommer presentkortet?

Medlem
Skrivet av AdamMK:

Alltid glömmer @inet något 😂
Första gången glömde de helt bort att välja vinnare så Molin hade en egen hemma stream där han valde och sen lirade Space Marine 2 resten av kvällen. Var ganska trevlig stream ändå
Kämpa, Molin!

Skrivet av AdamMK:

Skicka ett PM till dem och fråga, det var så jag fick göra. 🙈

Representant
Skrivet av AdamMK:

Skrivet av Atilaa:

Alltid glömmer @inet något 😂
Första gången glömde de helt bort att välja vinnare så Molin hade en egen hemma stream där han valde och sen lirade Space Marine 2 resten av kvällen. Var ganska trevlig stream ändå
Kämpa, Molin!

Skrivet av Sebastian Lind:

Skicka ett PM till dem och fråga, det var så jag fick göra. 🙈

Tjenare, haha det kommer Varit en del att göra efter Black Friday och uppdateringen av vår nya kundklubb,
Du är inte bortglömd

1
Skriv svar